Facebook data

1
nya fräsha och roliga historier
#27785 nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Carl- Philip kom hem till pappa kungen för sent en kväll. Han hade varit ute 3 timmar längre än överenskommen tid på CarlPhilips digital klocka.
När Kungen började skälla ut Calle och fråga ut honom med hot om tortyrkammaren i slottets hemliga rum så bekände Calle att han hade förlorat sin oskuld.
Pappa Kungen blev lite smått stolt och hans ena mungipa började att rycka lite pga denna stolthetskänska som så smått infann sig som en behaglig slöja över kungens hjässa.
Nämen vad säger du Carl philip det var ju häpnadsväckande roligt KOM O SÄTT DIG HÄR NU SÅ SKA DU FÅ ett glas årgångsvin från den franska bögens källare i Marsielle som vi besökte i sommras. Varpå Calle svarade :

Nä, JAG KAN INTE SITTA !

Logga in för att svara
#27789 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Dankerz
graphgraph

hahha ....frågorna hopas
var det den franska bögen från Marseille som varit på besök och busat med konungens son, var det kanske doktor allban... eller bara den där uteliggaren på hörnet?

Logga in för att svara
#27790 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Inte speciellt rolig, bara plump.

Logga in för att svara
#27799 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

alex el gordo skrev:

Sverre kan vara lite plump ibland, inte mycket att göra åt än att poängtera det när det händer.

Men det kan vara lite svårt att dra bra vitsar. Jag tänkte att nu när du hatar IF så kanske det finns nån därute som kan lätta upp stämningen lite genom att komma på nåt IF-skämt där de sätts på pottkanten och får skämmas. Du verkar trots allt behöva muntras upp lite efter den tunga sjukdomsperioden du genomgår. Själv är jag helt värdelös när det kommer till vitsar men andra härinne verkar ha sinne för humor! Våga vitsa för alex!

Bilden jag fick upp när jag googlade på vitsa alex (kanske inte rolig, men kanske rolig för vissa!)...

Logga in för att svara
#27800 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#27806 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

HERE'S ONE........
A very very short woman went to the doctor because every time it rained she got a really bad rash between her legs in her private parts.
The doctor examined her and then told her he may be able to make the situation better if she would allow him to use the scalpel down there..
She agreed and after a short while the doctor asked her to stand up and see how it felt.
'WOW' she said! The right hand side was completely pain free..
'Ok' said the doctor. 'Lie back down and I'll see if I can fix the other side!'
After a short tima she stood up and tha other side was better as well!!!!
FANTASTIC she said...how did you fix it????
The doctor answered........
'I cut 10cm's off the top of your gum boots!!!!'

HAHAHAHAHAHA:P

Logga in för att svara
#27809 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Willy skrev:
alex el gordo skrev:

Sverre kan vara lite plump ibland, inte mycket att göra åt än att poängtera det när det händer.

Men det kan vara lite svårt att dra bra vitsar. Jag tänkte att nu när du hatar IF så kanske det finns nån därute som kan lätta upp stämningen lite genom att komma på nåt IF-skämt där de sätts på pottkanten och får skämmas. Du verkar trots allt behöva muntras upp lite efter den tunga sjukdomsperioden du genomgår. Själv är jag helt värdelös när det kommer till vitsar men andra härinne verkar ha sinne för humor! Våga vitsa för alex!

Haha! Tack! Harligt att hora att man har lite goa surfare som tanker pa en

Bilden jag fick upp när jag googlade på vitsa alex (kanske inte rolig, men kanske rolig för vissa!)...

Logga in för att svara
#27810 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

konstigt?! Min citering kom som nast sista rad, inte efterat som vanligt?
Ja ja, nu vet ni vad jag skrev i alla fall

Logga in för att svara
#27813 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Allt blir lite konstigt på surfsverige nu föratt sverre är tf redax...

Logga in för att svara
#27818 Svar: nya fräsha och roliga historier 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Dankerz skrev:
hahha ....frågorna hopas
var det den franska bögen från Marseille som varit på besök och busat med konungens son, var det kanske doktor allban... eller bara den där uteliggaren på hörnet?

Nä nä för fan det kan ha vart vem som helst som var framme, den där fransosen var bara kringsnack för att göra en rolig historia längre.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!