Facebook data

12
Bali tips!
#28792 Svar: Bali tips! 17 år, 2 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

ps.
Fungerade för mig.
Men garanterar inte att det funkar nu ifall ngn vill testa.
Detta var 2005, the times might have changed...

Logga in för att svara
#28797 Svar: Bali tips! 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

Som sagt, här har vi ett ärke-expempel på hur man inte ska göra om man inte vill springa igenom immigrationen på vägen ut med 50/50 chans för att bli svartlistad resten av livet... men men, vill ni leva farligt så gör det. Jag har inte det lyxet längre eftersom jag bor där.

Logga in för att svara
#28799 Svar: Bali tips! 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

O.T... filmen!! Var kan jag köpa Blindmoose-rullen?

Logga in för att svara
#28800 Svar: Bali tips! 17 år, 2 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Tack som fan för visat intresse för mina förfrågningar. Har kollat upp allt nu och tyvärr är det som så att man får ansöka helt enkelt. Lite trist, men va fan, det är väl bara att göra det. Lite som när man tar på sig en kall och sandig våtdräkt, det är ett nödvändigt obehag, bara att göra det!
Ses på Bali i mars/april/maj.

Logga in för att svara
#28810 Svar: Bali tips! 17 år, 2 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Hej,

Det där med förlängda tursitvisum är såvitt jag vet bara båg, det som sker är att det som vanligt i Indonesien går att köpa sig fram för att slippa lämna landet. Jag har aldrig hört om någon som åkt fast för det, men jag tror knappast det är lagligt.

Som vi har gjort har ett turist visa gjorts om av en viss skumrasksnubbe till ett business visa. Det betalas sedan varannan månad direkt till honom.

Jag rekommenderar i alla fall alltid folk att ansöka om visa i förväg så de har möjligheten att stanna i 60 dagar. Motsvarande visa on arrival ger endast 30 dagar för 30$.

// Calle

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!