Facebook data

1
Daniel -->
#2796 Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Försökte få tag på dig i chatten, såg att du verkade halvnöjd med biljettpriserna till Marocko. Har du kollat Sistaminuten.se? Kan regga sig där och få sistaminuten rapporter till valda mål. Kanske kan vara något? Så här såg ett mail ut t.ex:

30/11 Marocko/Agadir 2195 kr *
30/11 Marocko/Agadir 2195 kr *
30/11 Marocko/Agadir 2795 kr *
30/11 Marocko/Agadir 2795 kr *

* = Endast flyg.. Men jag antar att du inte tänker bo i Agadir ändå?

Logga in för att svara
#2797 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Tack för infon, mitt dilemma är att jag inte kan åka charter, eftersom jag vill vara bort mer än 7dgr men mindre än 14dgr och har ingen som helst flexibilitet i mina datum. Har redan bokat nu, Lufthansa, blev attans ruinerad.

Logga in för att svara
#2800 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

men vad gör man inte för att komma iväg och surfa ... eller HUR!?!?

Logga in för att svara
#2824 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Hmm okej, låter lite surt! Vad blev det för pris tillslut då? Och vart ska du? Agadir, Casablanca?

Logga in för att svara
#2851 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Om man inte flyger Ryan eller charter, så är det enda sättet att flyga från Europa till Casablanca. Varken RAM, BA, Lufthansa eller Air France flyger direkt ngn annanstans. Dessutom flyger alla via Frankfurt.

Hade en biljett i fredags för 3 600:-, igår kostade den 4 811:-, dessutom så åker jag på €160 för brädan, och då får den inte vara mer än 2m (min är 2,02m utan boardbag) men jag chansar och har redan förbetalt brädfrakten.

Tar hyrbil därifrån och sticker söderut mot Tagazoute och Agadir, landar strax efter midnatt, så det blir att vänta in att de öppnar, samma skit på vägen hem, får fira nyårsafton på Mohammed V, flyger strax efter 2 på nyårsnatten.

Så är det när man inte kan rubba datumen.

Logga in för att svara
#2864 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

fy fan, bokade av och hittade Ryan till Marakesh istället 4 122:- med bräda T&R, fast måste ta en natt i frankfurt, fast jag är hemma innan 2007 har börjat då, vilket är bra, hade ändå fått spendera hela nyårsafton med att ta mig till Mohammed V. Wohoo!

2 000:- över, kan jag ta in på lyxhotel och ragga "pay for play" brudar i hotelbaren i Frankfurt!

Logga in för att svara
#2932 Svar: Daniel --> 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Nice! =D

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!