Eftersom jag inte hunnit uppdatera hemsidan så kommer en liten smygis...
Har ett fåtal Xcel 654 från 2007 till bra pris, 2990 kr.
Sen finns det Xcel X-Flex 5/4 för 1490 kr (ord pris 2390 kr) . Passar fint för de som vill ha en billigare dräkt som nästan funkar hela året om man skaffar väst och integrerad huva, skor och handskar. Man får vara lite viking och lätt snål för att uppskatta den i februari, men innan man vet om man satsar på vintersurf till 100% är det en nice deal.
Om en månad kommer en ordentlig annons här på forumet, för då släpps den nya BD-sajten och det kommer krylla av nyheter.
I höstas hann jag inte riktigt med och ge den bästa servicen och ber om ursäkt för det till de som kanske inte fick svar så snabbt man kan önska osv. Var lite för mycket med bebis, två eller egentligen tre jobb och Monica gillade väl inte läget, så då fick jag sänka mina ambitionen med Backdoor. Flisen måste ju in och då fick det jobbet där man tjänar pengar gå före BD...
Men under våren blir det full fart och förhoppningsvis blir det en rejäl fest som i höstas, lite varmare väder hade inte skadat och utan att taket blåser bort den här gången. Kanske inte kan lova surf både lördag och söndag som det blev sist, men en schysst fest vågar jag nog lova att det blir. Nästa gång får ni se till att dricka upp ölen, har fortfarande fyra flak kvar från festen, det är ju katastrof...
Petter du får dricka så många Bintang du orkar ikväll så får dem komma med på fakturan för annonsen under mars...
Ha det gott
//Göran
---------------------------------
www.backdoor.se