Facebook data

1
Bos vara eller icke vara
#28006 Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Detta är ett extrainkallat möte då BOS och i synnerhet Gudfadern i egen hög person på sista tiden blivit utsatt för allehanda attacker från olika falanger på den extrema höger och vänsterkanten. Dessa personer vill inte ha ett samhälle som tillåter sk fools alltså oliktänkande och i viss mån något egna personer att existera. Dessa personer vill kränka yttrandefriheten på Surfsverige. Dessa personer har inte heller den intellektuella förmågan att bemöta repliker i sak och på samma nivå utan ägnar sig hellre åt rena person påhopp och glåpord.
BOS får anses något försvagat för tillfället då ingen kedja är starkare än dess svagaste länk. Det som väcker frågan om BOS vidare existens är BOS medlemmars anmärkningsvärda tysthet i den offentliga debatten och till försvar för sin Gudfader. Gudfadern ställer sig frågan vad han ska med en svans efter sig till att släpa på? Han blir påhoppad själv och han försvarar sig själv!

Det som diskuteras här är således BOS vara eller icke vara, titeln gudfader är tagen genom egen makt och är alltså suverän. I egenskap av TF Redax ställer jag mig här frågan om Surfsverige kan , bör eller skall kunna hantera olika grupperingar så som BOS?

Har Gudfadern stöd bland BOS och bland gräsrötterna eller är det helt enkelt dags att inse att BOS Epok är över?

Logga in för att svara
#28009 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Eftersom det var du som fick mig att börja surfa när livet sög som hårdast (då jag börjat tröttna på att skejta och gå runt som en invalid) så har du givetvis mitt stöd. Jag förstår om det tog dig hårt att din högra hand Johan ens vågade att offentligt fundera på att starta en ny falang på surfsverige. BOS buisness is serious buisness...

PS: Vad är humor?

Logga in för att svara
#28021 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

B O S har varit en källa till många skratt för mig personligen och jag har uppskattat tonen på skämten samt Gudfaderns alla påhitt. Om det dock är så att nya medlemmar/befintliga medlemmar inte har uppfattat B O S som det roliga påhitt det var och är, så kanske det kan vara ett tecken på att vi gått för långt. (Eller bara att andra har en annorlunda, och kanske sämre, humor.)

Logga in för att svara
#28036 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

BOS är trevlig underhållning! Utan BOS hade jag haft otroligt mycket tråkigare här. Såklart jag inte kliver ur denna mysiga grupp.

För er som kritiserar sverres skicklighet på brädan så vill jag bara berätta för er att ni har totalt missat poängen med BOS. BOS har inget att göra med hur duktig man är på att surfa. Ni som tro att BOS ska vara ett sälskap för gryma surfare får söka er till SSA, SSS, Skåne vågsurfare eller utomlands. Tänk efter. Vilka är BOS främsta konkurrenter??

NERD crew.

Det säger väl allt.

BOS = Skoj
Mer BOS = Mer Skoj!

Logga in för att svara
#28047 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Bos = Storhetsvansinne!!

Tänker nu härmed starta en egen grupp emot förtryckarregimen by the name ISP-Crew!! IM SO PRETTY.. gå ni alla med och stå upp emot Vänster och Höger-förtryckarna.. eller skit i det så står jag själv där!! puss o kram

Logga in för att svara
#28151 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#28162 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

WOOOHOOOOO!!!!

Logga in för att svara
#28170 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

FORTSÄTT I SAMMA STIL DU ÄR JUROLIG........MAN

Logga in för att svara
#28191 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

bos är ett riktigt loser gäng......
jag utmanar er gärna och tar sverrreeee sisst eftersom han har 34 i sko storlek. sen grillar jag ett par apelsiner på din husvagn..

Logga in för att svara
#28200 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

JohanBTZ skrev:
jag utmanar er gärna och tar sverrreeee sisst eftersom han har 34 i sko storlek. sen grillar jag ett par apelsiner på din husvagn..

En garde monsieur! Men om det är en duell du menar så förbjöds dessa i Sverige i förordningar 1662 och 1682. Bara som en upplysning! BOS fighting ignorance with knowledge. Där fick han så han tålde!

Logga in för att svara
#28203 Svar: Bos vara eller icke vara 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Castorn skrev:
JohanBTZ skrev:

En garde monsieur! Men om det är en duell du menar så förbjöds dessa i Sverige i förordningar 1662 och 1682. Bara som en upplysning! BOS fighting ignorance with knowledge. Där fick han så han tålde!

en duell kommer icke att behövas...Sven har redan gått till sängs!!!för gott

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!