Facebook data

1
Vem har filmen...
#28218 Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: -1

kax
graphgraph

Är det nån som vet var jag kan få tag på eller ladda ner filmen Zen & Zero?
Mvh/KAX

Logga in för att svara
#28221 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Har den...

En sökning på thepiratebay.org så dyker den upp.

"Zen And Zero"

Logga in för att svara
#28232 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Dankerz
graphgraph

coolt finns den ute, då vet ja vad ja ska göra ikväll....

e det den som är som är som den där Allan C weiskbekker boken...

men den där filmen siestas & olas...som ska bygga på cosmic bandidos då?
förresten till er som inte läst den...den e grymt bra och rolig

Logga in för att svara
#28233 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Hej, jag har beställt filmen och 2 böcker av Wiesbecker, det var bara en vecka sedan, vet ej om regionen passar min dvd-spelare. Jag byter gärna en kopia , alt orginal, emot boken - The search for captain zero, av Weisbecker, den var nämligen slut hos amazonerna.

Logga in för att svara
#28234 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Siestas & Olas är kanske det bästa som kan erbjudas i surffilmsväg. Har den på DVD som jag fick skickat från regisören själv i egen hög person eftersom han tyckte det var cleant att vi baserat en hel resa på just den filmen. Köpte samma bil å allt. Innan det hade jag den på VHS som jag skickade tilll någon filur från kallsupen för massa år sedan. Tanken var att han skulle skicka vidare filmen till någon annan efter att han sett den. Som en bokcirkel ungefär, you get the point. Men jag har för mig att han valde att behålla den själv. Ja sådan ser världen ut! Visste inte att den var baserad på en bok. Där ser man!

Logga in för att svara
#28241 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

zen & zero är grym!

Logga in för att svara
#28304 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Dankerz
graphgraph

hmm... om de e nån som vill byta lite surffilmer så har ja en hel hög..på en extern HDD nånstans häromkring....

fan måste hitta den å få lite ordning på det här...

Logga in för att svara
#28307 Svar: Vem har filmen... 17 år, 3 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Castorn skrev:
Siestas & Olas är kanske det bästa som kan erbjudas i surffilmsväg. Har den på DVD som jag fick skickat från regisören själv i egen hög person eftersom han tyckte det var cleant att vi baserat en hel resa på just den filmen. Köpte samma bil å allt. Innan det hade jag den på VHS som jag skickade tilll någon filur från kallsupen för massa år sedan. Tanken var att han skulle skicka vidare filmen till någon annan efter att han sett den. Som en bokcirkel ungefär, you get the point. Men jag har för mig att han valde att behålla den själv. Ja sådan ser världen ut! Visste inte att den var baserad på en bok. Där ser man!

jag fick den av nån och skickade den vidare till Andreas J som nu hängs ut och får skämmas . Har för mig att det var snack om att han skulle skicka vidare nån annan film men vet inte hur det gick till sist

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!