Facebook data

1
Israel?
#28227 Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Nån som surfat i Israel? Kollat in WS, men dom flesta inlägg handlar mer om politik än surfing.

Logga in för att svara
#28258 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nä. Men det hade varit coolt om dem byggde en vågmaskin i döda havet! 30 procent salthalt ger ju en jävla flytkraft.
Då skulle dem få se en jävla massa messiasar som gick på vattnet. hick!

Logga in för att svara
#28259 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Miche skrev:
Nån som surfat i Israel? Kollat in WS, men dom flesta inlägg handlar mer om politik än surfing.
Japp, funkar finfint. Nåt speciellt ställe du tänker på? Jag har mest surfat runt Nahariya/Haifa. Finns en del fina bryt där.

Logga in för att svara
#28261 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Johan skrev:
Miche skrev:
Japp, funkar finfint. Nåt speciellt ställe du tänker på? Jag har mest surfat runt Nahariya/Haifa. Finns en del fina bryt där.

Tackar för tipset, när var du där? Vilken tid på året? Bodde du på vandrarhem och hur var priserna på mat etc? Såg att Sabra Express flyger dit för 3700kr vilket är kanon!

Logga in för att svara
#28262 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

sverre skrev:
Nä. Men det hade varit coolt om dem byggde en vågmaskin i döda havet! 30 procent salthalt ger ju en jävla flytkraft.
Då skulle dem få se en jävla massa messiasar som gick på vattnet. hick!

Undra hur det är att duckdiva då

Logga in för att svara
#28263 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det kan bli lite svårt att komma ner djupt men å andra sidan har man igen det att man skjuts upp igen bakom vågen som en kork från en champanjflaska! SOM EN JÄVLA TORPEEEED !

Logga in för att svara
#28264 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:

Tackar för tipset, när var du där? Vilken tid på året? Bodde du på vandrarhem och hur var priserna på mat etc? Såg att Sabra Express flyger dit för 3700kr vilket är kanon!

Jag bodde där med mina föräldrar, så jag har ingen riktig koll på matpriser o så. Bäst var det på höst-vinter-vår och ibland på sommaren funkade det okej. Vart flyger du då? Tel Aviv?

Logga in för att svara
#28267 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Johan skrev:
Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:

Jag bodde där med mina föräldrar, så jag har ingen riktig koll på matpriser o så. Bäst var det på höst-vinter-vår och ibland på sommaren funkade det okej. Vart flyger du då? Tel Aviv?

Jo jag kollar lite på att åka i början av maj eftersom jag hört så mycket bra saker om Israel + att surfet verkar ju också vara bra..... och så är ju brudarna inte helt fel heller, dom vill man ju titta på också.....typ. Tel Aviv flyger Sabra till.

Logga in för att svara
#28268 Svar: Israel? 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:

Jo jag kollar lite på att åka i början av maj eftersom jag hört så mycket bra saker om Israel + att surfet verkar ju också vara bra..... och så är ju brudarna inte helt fel heller, dom vill man ju titta på också.....typ. Tel Aviv flyger Sabra till.

Mohahaha, israeliska tjejer är livsfarliga... Kring Tel Aviv finns det en hel del spots, dock är det ruggigt crowded. Israelerna är överlag rätt duktiga surfare, så du får vara beredd på att paddla en hel del

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!