Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:
Johan skrev:
Miche skrev:
Nån som surfat i Israel? Kollat in WS, men dom flesta inlägg handlar mer om politik än surfing.
Japp, funkar finfint. Nåt speciellt ställe du tänker på? Jag har mest surfat runt Nahariya/Haifa. Finns en del fina bryt där.
Tackar för tipset, när var du där? Vilken tid på året? Bodde du på vandrarhem och hur var priserna på mat etc? Såg att Sabra Express flyger dit för 3700kr vilket är kanon!
Jag bodde där med mina föräldrar, så jag har ingen riktig koll på matpriser o så. Bäst var det på höst-vinter-vår och ibland på sommaren funkade det okej. Vart flyger du då? Tel Aviv?
Jo jag kollar lite på att åka i början av maj eftersom jag hört så mycket bra saker om Israel + att surfet verkar ju också vara bra..... och så är ju brudarna inte helt fel heller, dom vill man ju titta på också.....typ. Tel Aviv flyger Sabra till.
Mohahaha, israeliska tjejer är livsfarliga... Kring Tel Aviv finns det en hel del spots, dock är det ruggigt crowded. Israelerna är överlag rätt duktiga surfare, så du får vara beredd på att paddla en hel del