Facebook data

1
Nån som vill ha min gamla Volvo 745a?
#28271 Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Nu måste jag skänka bort Bettan. Kolla på Surfmarknaden... Suck! Hon har varit fin. Nu blir hon din helt gratis.

Logga in för att svara
#28278 Svar: Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Vafasen! Jag har ju precis fixat en egen bettan. Nu blir det jag som får erbjuda dig skjuts i framtiden.

Får man fråga.....varför???

Logga in för att svara
#28297 Svar: Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Skrota den, det gjorde jag med min 245:a!

Åker taxi nu istället!

Logga in för att svara
#28300 Svar: Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Vad nu då Ants? Du som var så nöjd med din 245:a! Så pass nöjd att jag nu köpt en likadan ju!!!!!

Logga in för att svara
#28308 Svar: Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ants skrev:
Skrota den, det gjorde jag med min 245:a!

Åker taxi nu istället!

Att skrota
skrotade
skrotat
skrotning (inte "skroting" som en del på detta forum antagligen tror, appropå "surfing" eller "surfning" som "aktivt verb")

En skrot, två skrotar, tre skrotarar, fyra skrotararar osv.

Typiskt Ants att åka Taxi....

Logga in för att svara
#28337 Svar: Nån som vill ha min gamla Volvo 745a? 17 år, 4 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

La ut den på blocket. Inom en halvtimme var den väck, fick tillochmed 50:- för den... Värd 10 ggr mer.

På frågan varför (för den går fortfarande kanon)
Jag är fortfarande väldigt trött efter sjukdomen och bilen stog på brorsans uppfart (som han delar med en granne). I förrgår försökte vi starta bilen med startkablar men då batteriet var helt tömt blev det kortis och några kablar till generatorn stektes så det rök åt alla håll. Då jag inte skulle orka att fixa nytt batteri, sätta i nya kablar och byta generatorså valde jag att bli av med den. Hade kanske kunnat få pengar för den men då hade det kanske tagit längre tid. Valde att ta det säkra för det osäkra.

Synd på en sån go och surfig kärra. Och jo, jag vill gärna ha skjuts till surfet

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!