Facebook data

1
Intressant artickel i SvD om försenat bagage
#28371 Intressant artickel i SvD om försenat bagage 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Eftersom vi surfare är mer beroende av det bagage vi tar med oss på flyget än den vanlige resenären, dvs vår surfbräda, så är den här artikeln intressant.

Lista över de som har mest bagagestrul
www.svd.se/resor/nyheter/artikel_831141.svd

Logga in för att svara
#28426 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat bagage 17 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Vad jag skulle tycka vore intressant att veta är vilka flygbolag man ska paketera väl inför .. Ett bolag som jag kan intyga mosar brädor är TAP... Så nu ser jag fram emot CASH fr dessa ja...

Logga in för att svara
#28434 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat b 17 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Packar man dåligt, så går grejerna sönder, själv fick jag nästan två liter rum krossad i väskan. Surfare anmäler trasiga brädor hela tiden, inte konstigt att Ryan Air får en att skriva på en waiver att man flyger den på egen risk.

Packa väl, och sluta anmäl, annars börjar alla flygbolag tillämpa BA-policyn om total ban on surfboards, rätt korkat iofs., när man kan göra som Ryan Air.

Logga in för att svara
#28436 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat b 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Packar man dåligt, så går grejerna sönder. Surfare anmäler trasiga brädor hela tiden.

Packa väl, och sluta anmäl.

Nu har du gjort bort dig igen Danne! Helt utan insyn så klandrar du Liinus för att packa dåligt!
Sen går du ut och säger att alla ska sluta anmäla...
Och du pratar om respekt?

Logga in för att svara
#28453 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat bagage 17 år, 3 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

har aldrig vart me om att bagaget inte kommit när man anlänt, däremot vart min bräda kvar i london efter marocko, den återvände 2 dagar senare med 2 fina dings...

Logga in för att svara
#28479 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat b 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

yogurt
graphgraph

Någon som har någon erfarenhet från Sterling, eller har hört något om dem?

Logga in för att svara
#28506 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat b 17 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Det är väl troligen inte flygbolagen som har sönder bagaget, utan personalen på flygplatsen. Mig veterligen så har väl inte flygbolagen egna bagagegubbar?! Det som flygbolagen har, är olika regler hur de ersätter dig om ditt bagage är trasigt. Eller har jag fel?

Logga in för att svara
#28507 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat bagage 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nä du har nog rätt där också Daniel. Utveckla tanken...

Logga in för att svara
#28624 Svar: Intressant artickel i SvD om försenat bagage 17 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jajaaa.. Men vilket är det ultimata sättet att packa något så skört som kära brädan? Det går ju inte!!! Tips?

Hejja Sverre, my hero

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!