Facebook data

1
Skön Surfhelg!!
#28505 Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Hejsan, en grym avslutning på en grym surfvecka. Har säkert 600 bilder från helgens surf, ska fixa i ordning och få upp dem på sidan så fort som möjligt.

Här kommer en liten rackare så länge. Från i em när solen tittade fram och vinden började avta. 3 gubbar i vattnet och hur mycket vågor som helst, bra size på de största seten också.

Var så trött på slutet att jag missade två av dem största jag någonsin haft chansen att plocka på det här spotet, fast man får vara glad för de man fick...

Foto av KJ, med min kamera och bilden är redigerad av Daniel, bara så det inte blir några oklarheter. Förövrigt tänkte jag sponsra Surfriders Foundation i Sverige när det blir städdag i Åsa med lite enkelt käk som kompensation för Yann's bilder.

Bilderna från lördagen bjuder på betydligt större size, fast kräver en del jobb för ljuset blev skumt i, men håll i hatten för vissa är riktigt bra...

Har lite video också från lördagen, den lär väl ta ett bra tag att fixa om jag känner mig själv rätt...

Ha det gott
//Göran
-------------------------------
www.backdoor.se

Logga in för att svara
#28524 Svar: Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Ja det var en fin dag i lördags. Fick själv inte så stort surf men rent och fint var det. Solen sken, själv i vattnet skyddad från vinden.

Logga in för att svara
#28551 Svar: Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Härliga bilder men jag vill se mer...

Logga in för att svara
#28562 Svar: Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

jag vill ochså se mer!

Logga in för att svara
#28570 Svar: Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja kom igen nu Goran VISA PATTARNA!

Logga in för att svara
#28576 Svar: Skön Surfhelg!! 17 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Rastade 8'0" o lite besviken fick inte sa mycket..men det var svart att line up...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!