Facebook data

1
Blivande blekingebo
#28584 Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Då var det dags att flytta igen.......Flickvännen och jag kommer att bo i Karlskrona från och med mars. Jag blir peppad när jag tänker på alla nya ställen man får surfa.
Jag är inte ute efter att få reda på spots. Jag har koll på ett par och resten kan jag lista ut själv. Tänkte bara säga att om det finns nån blekingebo som vill ha en surfkompis är det bara höra av sig.

Logga in för att svara
#28585 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Lycka till med vågjakten, har hört att badplatsen på Hasslö ska kunna funka men har inte sett det live. Sturkö finns det annars några bryt på, finns en bild uppladdad i någon tråd här.

/Föredetta Karlskronabo

Logga in för att svara
#28589 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Tackar. Hasslö är ett av ställena jag har funderat på. Borde kunna vrida in fint vid lite större swell. Vart finns bilden från Sturkö? Vore schysst att få en "förhandsvisning" av vad som väntar.
Staden verkar för övrigt väldigt trevligt också.

Logga in för att svara
#28622 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Tjo,

Blekingesurfet suger....inte för att förstöra dina surfdrömmar men det är bara en stor skärgård och där det är öppet hav så är det oftast vädligt grunt långt ut så det blir mest slappt chop som kommer in. Har letat rätt mkt och int ehittat ngt av värde ärligt talat, surfade sturkö oxå och det var väl det som funkade bäst...men inte så där vidare bra! Men leta vidare annars är det juh inte långt till skåne eller äland för en längre dagstur.

//Benny

Logga in för att svara
#28623 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

El pistolero
graphgraph

Kul att vi blir "grannar" igen Teun! Du får slå mig en signal om du behöver flytt hjälp!

Logga in för att svara
#28647 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Tjena Jonas!

Det är klart att det ska bli fler sessions tillsammans än senaste året. Flytthjälp behövs nog inte, jag antar att du kommer ha fullt upp själv. Vi hörs!

Logga in för att svara
#28658 Svar: Blivande blekingebo 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Bild på stället på sturkö. Ibland kan Lindö utanför Ronneby funka med men där brukar en vindsurfklubb hålla till och jag har aldrig sett det särskilt bra men det ska kunna bli masthöga vågor där om det blåser runt 15 m/s

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!