Facebook data

1
Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar?
#28638 Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Vad gör ni här förutom att surfa?
Själv sitter jag helatiden i tråkiga klassrum i skolan och försöker få bra betyg för att kunna åka och plugga i australien!

Vad gör ni?

Logga in för att svara
#28639 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

dgiray
graphgraph

Logga in för att svara
#28640 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag kommer själv ihåg hur tråkigt det var att vara fjortis. Ingenting att göra alls, man ville bara växa upp så man kunde börja ha kul.
Tyvärr är det så med facit i hand Ville att det blir inte roligare sen! Det blir bara tråkigare och tråkigare...
Men visst finns det vissa saker man kan göra utom att surfa :

Köpa chips
lägga kort - patians
och ... nej , Nä , jag kommer inte på nått mer nu.

Vissa skaffar sig exempelvis en hund som dem kan mata eller en akvariefisk som man kan titta på när den simmar ... låter det som din livsdröm ? Nä .... det är skittråkigt.

Vissa skaffar barn för att bli så upptagna att dem glömmer att dem har tråkigt ... sen skickar dem närbilder på sina babys huvuden som julkort.

Själv köpte jag en husvagn istället som jag bor i åretrunt, jag handlar basvaror på Lidel och fiskar och fångar djur till mat. Låter det kul ....? i början var det kul men nu är det mer som ett jobb.

Jobb ja , man kan skaffa jobb också men det är tråkigt.

Sen kan man snusa och röka o dricka sprit det är kul men det är dyrt och lite onyttigt med.

Logga in för att svara
#28641 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja just det ja!
Man kan promenera till tobakshandlarn också o tippa på oddset och köpa två dagstidningar och en p blaska som man lägger emellan liksom...

Fast det är fan inte roligt ... been there done that ...

Ibland blir det 1 - 0 iblant 2 - 1

Logga in för att svara
#28642 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

haha sverre ...... men du dricka och snusa och röka det e inte bra det ska man inte göra!

Logga in för att svara
#28643 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Surfar nästan varje dag när jag inte surfar försöker jag skata o skriva musik + lira med mitt band

Logga in för att svara
#28644 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Vad du än gör Ville så bli inte en missantrop! Eremit är ok men inte missantrop!

Logga in för att svara
#28645 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ha ha ha ha haha!!!! Det var ta med faan det roligaste jag läst på länge. Så in i helvete pricksäkert det där med folk som skaffar barn och skickar bilder på deras babys huvud som julkort. Ha ha ha!

Tänk att det var Sverre som skrev det?! Hur gick det till?

Logga in för att svara
#28646 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hahahaha okej då sverre!

Logga in för att svara
#28648 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Vad är en missantrop O store Gudfader?

rätt eller sverre?

Logga in för att svara
#28649 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
Vad är en missantrop O store Gudfader?

Det ska du få lära dig av en gammal klok man!

Logga in för att svara
#28650 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre priar på en butik ...

Logga in för att svara
#28651 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Trainingspass för blivande BOS medlemar. Sverre i vit ..

Logga in för att svara
#28652 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Sverre reagera på ett inlägg av Gazzer:

Logga in för att svara
#28736 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: -1

kax
graphgraph

Misantrop=människo hatare
Filantrop= människo älskareeeeee

Som surfare(för lite surf) och man är fast i sverige med jobb, fru, lån o bostad är man ju förstås det förstnämda!

Logga in för att svara
#28745 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

När jag inte surfar, käkar jag lunch med Willy, får vykort av Schlook, snappar upp lite skvaller om ungtupparna i crewn, tjatar på Eric att han ska laga Blå Faran och kollar på ny surfbuss. typ...

Logga in för att svara
#28752 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

okej esta det var mycket du gjorde då!

Logga in för att svara
#28760 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

viktor m skrev:
Men du skulle sett Schlookens hang ten framför Vatikanen (vykortet)! Har tittat på bilden i 2 dar nu, inte gjort nåt annat - förutom lunch med Willy idag dåra.

Logga in för att svara
#28761 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Viktor! Spara pluggandet till gymnasiet! Noone gives a shit vad du går ut högstadiet med för poäng. Det kommer vara glömt snart så chilla..

Själv gör jag inte mycket mer än att gå i skolan, dansa och FIKA! MH!

Logga in för att svara
#28762 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

joo om jag pluggar nu vet jag mer till högstadiet sen drar jag till goldcoast och pluggar och surfar!!! eller det kanske blir Hawaii!!

Logga in för att svara
#28805 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

En heeeel deeeel ååånaaaaniiiiiiii, plus att man får till det på fyllan ibland. Sco sco sco scoooooreeeee!!!

Logga in för att svara
#28888 Svar: Vad gör ni veckodagarna ni inte surfar? 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
viktor m skrev:
Men du skulle sett Schlookens hang ten framför Vatikanen (vykortet)! Har tittat på bilden i 2 dar nu, inte gjort nåt annat - förutom lunch med Willy idag dåra.

he he he... många snejkande japanska turister gick i vägen innan det blev cleant på kullerstenarna för en redig hang ten god nog för Esta!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!