Facebook data

1
Svenska Snowboard Förbundet
#28659 Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Nu har jag tagit initiativet till att skapa Svenska Snowboard Förbundet.

www.snowboardforbundet.se

More to come

Logga in för att svara
#28688 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Varfor?

Snowboard ar ungefar lika intressant nu for tiden som freestyle skidakning.

Ar det 3 eller 4 varvet nu? Och nej jag bryr mig inte om det ar en cab eller stale.

Logga in för att svara
#28689 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ja precis, helt rätt. Snåvbård är så ute att till och med jag kan tänka mig pröva't. Å så finns det ju inge snö längre så man får väl hitta på nått nytt att åka på i konstsnön typ inomhus som i Dubai. Fast ansluta mig till ett liknande förbund gör jag aldrig.

Logga in för att svara
#28697 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Spelar väl ingen roll om något är "ute" så länge det är roligt så in i h-vete!

Logga in för att svara
#28699 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Snowboard är grymt! Här är ett par härliga snowboard bilder så ni fattar!

Logga in för att svara
#28700 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

en till!

Logga in för att svara
#28707 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Snowboard ute? Trooooligt

Snowboard är ju fetare än nånsin,

allvarligt talat tycker jag förresten att det är grymt att snowboard är lit "ute" i vissa kretsar... alla lösdrivare har äntligen lämnat sporten och hasar istället runt på ett par twintipskidor under sportlovet. Tack Jon Olsson!!

Logga in för att svara
#28709 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Snowboard ar ointressant nu for tiden.. nivan ar ju sa bra att det ar att t.om. trakigt att glo pa video.. specielly nar man inte kan se skilland pa en switch front 1080 cab eller ar det en front 900 stale till fakie?

inne o ute - det har jag ingen asikt om....sedan Damian Sanders blev pistvakt, Craig Kelly dog, Stadium borjade gora Crazy Creek brador och sedan Terje bojkottade OS har det bra gatt utfor...

Logga in för att svara
#28710 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Fan, jag tycker att trenden är tvärtom. HAr väl inte sett såhär skitmycket nya snowboardfilmer och hänger inte med på tävlingar o.s.v. men det känns som att det är sällan man ser 1080 s och sånt nuförtiden..

Känns som att det är mycket småtrix och glädjeåkning istället även om nivån är sjuklig där med..

Logga in för att svara
#28724 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

inne eller ute. inget att bry sig om. vill man vara inne ska man köpa de största basketlinnet som finns och ett par scratch och stå och glo i bräcke som en tönt. då e man inne..
bättre att vara ute och köra bräda elle varför inte snowblades!!

Logga in för att svara
#28727 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Andiss skrev:
Snowboard ar ointressant nu for tiden.. nivan ar ju sa bra att det ar att t.om. trakigt att glo pa video.. specielly nar man inte kan se skilland pa en switch front 1080 cab eller ar det en front 900 stale till fakie?

inne o ute - det har jag ingen asikt om....sedan Damian Sanders blev pistvakt, Craig Kelly dog, Stadium borjade gora Crazy Creek brador och sedan Terje bojkottade OS har det bra gatt utfor...

Du har fel i både påståendena!
Stadium har inget med Crazy Creek att göra, det hör till Intersport.
Att Terje bokjottade OS var det bästa som hänt i snowboardscenen. Resultatet blev den riktiga världscupen TTR. De FIS tävlingar de visar på svensk TeVe har inget med snowboardscenen att göra.

Logga in för att svara
#28730 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

Andiss skrev:

föresten. hur fan gör man en switch front 1080 cab? cab betyder ju redan att de är en switch front. är de en helt vanlig 10a då elle e de nån specialite som bara du kan?? du får nästan demostrera dina påhittade tricks:laugh:

Logga in för att svara
#28733 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Skiter i "spinn to win". Jolly Mamba is the shit trick!

Logga in för att svara
#28803 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Nu är det ju tjockt fett att köra butter-to-revert-to-cab-270-tailpress-to-switch-smith-to-360off-to-claim och lyssna på gangsta rap. Bs3Stale är förbjudet, men fs snurrar och bs 540 med stale går bra. Det viktigaste är att man aldrig under några som helst omständigheter aldrig får grääba av ett rail. Nää bring it back to rackliga handgrävda piper, pearl jam i högtalarna, tabletops och tweak!

Logga in för att svara
#28914 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

tycker du e de bästa som hänt ants
min skidåkande vän som sa de om din revolt

Logga in för att svara
#29088 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Tommy Dee
graphgraph

Snowboard e grymt! Köpte Look Lamar Trickstick 142 (nu har jag båda modellerna!!) häromdagen å ska rippa på den snart! Bring back the good ol days. Kan inte du fixa en retrodag Ants? Så kör vi puckel SM i jokermössor? vore ascoolt

Logga in för att svara
#29094 Svar: Svenska Snowboard Förbundet 17 år, 3 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

freddyo skrev:
Spelar väl ingen roll om något är "ute" så länge det är roligt så in i h-vete!

Håller med! Kul är det, även om skidor också är kul. Jag kör båda. Sedan finns det alltid de som vill hålla på med det som är "inne" för tillfället. Trodde inte du Andiss var en sådan;)

Per

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!