Facebook data

1
svennebananer på bali
#28777 svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

tänkte bara kolla om det finns några svennar på bali från den 26:e februari och ett par veckor framåt som vill ta en rejäl dyngfylla. surf skiter jag i!

Logga in för att svara
#28778 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jag åker till bali den 5 mars och blir nog kvar ett tag. Själv började jag mitt nyktra liv för några veckor sedan men ser ju här att det är min förbannade plikt att bli dyngrak när någon frågar så snällt. Återfall hör ju till säger de, har aldrig heller hört om någon övre gräns för antalet återfall. Planerna för fyllan kan vi ju ta på gästboken senare....

Logga in för att svara
#28796 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

jag är nykterist så jag står över..

Logga in för att svara
#28798 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Surfcity of Lappland anmäler sig plikt troget. Vi skickar ett av våra bästa fyllon. Over and out!!

Logga in för att svara
#28809 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

fan så mycket svenska surfare det kommer vara på bali

Logga in för att svara
#28811 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

adamski skrev:
Jag åker till bali den 5 mars och blir nog kvar ett tag. Själv började jag mitt nyktra liv för några veckor sedan men ser ju här att det är min förbannade plikt att bli dyngrak när någon frågar så snällt. Återfall hör ju till säger de, har aldrig heller hört om någon övre gräns för antalet återfall. Planerna för fyllan kan vi ju ta på gästboken senare....

återfall e inget att skämmas över, jag får typ två återfall varje vecka. hörs på gästboken!

Logga in för att svara
#28909 Svar: svennebananer på bali 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

feffe
graphgraph

Jag kommer ner typ i böjan av april! Kröka är alltid jävligt nice! Kom bara förbi vårat casa så umgås vi över några bärs och en flaska sprit!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!