Facebook data

1
Århundradets Freakset
#2882 Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Från Eurojuniors sida. Har inte orkat översätta texten men jag antar att bilden är tagen nyligen.
Fyfan för att ligga där och invänta monstret! Kan det vara Freddie?

Logga in för att svara
#2889 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

hua, en så flack fet våg, det är bara att kasta brädan och dyka i det läget och be till högre makter, ngn som tror han klarade det?

Logga in för att svara
#2909 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

äh den där klarar han...

Logga in för att svara
#2915 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Inte för att verka fräck men jag tycker inte den ser så hårig ut. Inte anledning att släppa brädan. Brytet ser inte ut att pitcha tillräckligt snabbt för att det ska bli ihåligt, trots off shore-vinden. Hade han legat 10 meter längre bak hade han fått jobba lite mer med ett vitvattenberg.

Logga in för att svara
#2919 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

henke
graphgraph

fin vag dalig placering. Ser ut som att den kan "ank dykas". Inte dirrect nagon brutal lapp utan mer av vit vattens duck.

Mind surfing:
Skulle var fint att dropp in i mitten dra en lang bottom svang klattra upp mot vitvattnet dra en skarp svang och satta upp for fart sa att man kommer runt vit vatttnet ut pa sholdern dar man kan dra en fin sprayande svang up top.

Langar efter fina vagor....
henke

Logga in för att svara
#2951 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

rätt åt han, han ligger ju o fittar i impactzonen;)

Logga in för att svara
#2965 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

hahaha... go k mannen!

Logga in för att svara
#3001 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen  

RATMAN

Det är ingen fara med den vågen...det är bara att paddla lite hårdare upp till vitvattnet och duckdive lite djupare..vågen göra reasten och du poppa upp bakom igen fara..den är inte så jävla stor för fan...den är en lek våg...!!!!!

Logga in för att svara
#3011 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Grejen med denna våg är just att den inte är stor. Alltså mycket väl en sådan man skulle kunna stöta på ibland som svennebanansurfare utomlands. Bilden får mig att minnas liknande vågor man har varit tvungen att ta i huvudet (med varierande resultat). Vissa minns jag med skräck.

Logga in för att svara
#3041 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

näj jag håller inte med. jag tycker den e stor!

Logga in för att svara
#3043 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag tycker allt som DOH och mer är stort, och den där, svårt att bedömma ser åtminstone ut att vara TOH, sen visst, den curlar inte upp sig och hotar att knäcka brädan direkt, men jisses, den e fet. Läste intervjun med Freddie, han sa att det var det största han surfat och bedömde vågorna till TOH+.

Well, jag är ganska mesig när det gäller vågstorlek, så jag börjar bli orolog redan när enbart feakset:en är DOH.

Logga in för att svara
#3046 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Skulle inte vilja ha den i huvudet, men vem det nu är ser ju ut att ligga ganska bra till för en duck dive

Logga in för att svara
#3047 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Danielf, vad är en Orolog? Är det en person som utvecklar ett brinnande intresse att söka efter navelludd medelst pekfinger när DOH-vågor visar sig?

Logga in för att svara
#3048 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

henke
graphgraph

skulle saga DOH+ inte TOH men den ser ganska sa sanll ut att komme in i. Inte allt for bran take off.

Men sen och andra sidan sa ar ju titlen "Freakset" och min defintion av ett freaklset ar om man tex. sitter och surafr HH och sen helt plotsligt sa dycker denna vagen upp.
Det ar ju alltid kul med freaksets om man ar beradd och ser dem komma sa att man kan fange en och surfa forbi alla som paddlar vlit mot horisonten.

Logga in för att svara
#3068 Svar: Århundradets Freakset 18 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Flacka feta vagor suger att duck diva, nar man tror man ar igenom sa suger skiten tag i en. hellre tok tung vag som bryter topp till bottom.. Da ar det bara att ligga o fitta tills ett lull i seten o sa paddlar man igenom...

Slapper aldrig bradan nu fortiden..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!