Facebook data

1
Nord-norsk Mesterskap i Surfing
#29149 Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Lofoten Board Union i sammarbeid med Unstad Camping ønsker alle sammen, surfere, wannabes og groupies velkommen til nord-norsk mesterskap i surfing 28.06.-29.06.2008 på Unstad i Lofoten.

Vi ønsker å gjenta det vellykkede arrangementet fra i fjor og satser igjen på gode forhold og ikke minst, god stemning NNM i Surfing skal ikke bare være en konkurranse, men vi ønsker også å skape en sosial happening for alle surfeinteresserte. Planene for arrangementet er ikke helt klare enda, men vi regner med å ha det meste klart iløpet av uke 8. Det vi kan si er at det blir oppdelt i flere konkurranseklasser enn i 2007, som vil si en juniorklasse, dameklasse, shortboard og longboardklasse.

Nytt av året er at det også kommer til å bli arrangert et NNM til høsten, og at vi kommer til å kåre sammenlagtvinnere av begge konkurransene. Tidspunktet for den siste konkurransen er enda litt usikker, men den blir trolig i forbindelse med høstferien.

Følg med på www.lofotenboardunion.com/nnms.html

Logga in för att svara
#29154 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

coolt jag skulle till och med vara med juniorklassen e från 0 till 16 ! fast då är ju jag i italien

Logga in för att svara
#29158 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Trevligt! Vi ska se till att vi taiga-surfare från Skellefteå representerar!

Logga in för att svara
#29314 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 3 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

HUR bra ska man vara för att tävla juniorklass?, jag menar någon skall vä komma sist?

Logga in för att svara
#29329 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 3 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Vi jobber fortsatt med opplegget.. Men etter min mening ser jeg ikke noe poeng ved å kåre en sisteplass, men det blir nok kåret en 1. 2. og 3. plass

Om du kan svømme, eller i alle fall holde deg flytende, så er du hjertelig velkommen til å være med. Nivået på de som deltar er meget varierende og det er lov å "drite" seg ut.

Logga in för att svara
#30477 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Nordnorsk mesterskap i surfing sommer 2008 er av praktiske årsaker flyttet fra 28.-29. juni til 5.-6. juli.

Mattias på en hollow venstre i Lofoten: www.nsd.se/bigimage.aspx?id=341116

Logga in för att svara
#30516 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ja djävlar den vågen bara älskar jag.

Logga in för att svara
#30531 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

That little competition sounds like really good fun..we might get a gang from mellan norrland and turn up as well.

Logga in för att svara
#30583 Svar: Nord-norsk Mesterskap i Surfing 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Forrige torsdag (21.02.08). Kan ikke love slike forhold på sommeren, men så blir det også en konkurranse til høsten

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!