Facebook data

1
Förklaring Rebecka o Viktor the pearl?
#29245 Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Var i världen ska jag surfa när? hotell ekonomi etc etc?

Det var nog så att tråden i sig var lite för bred och därför blev det kanske inte nån succe i antal svar! Kom inte o skyll på Gudfadern.

Men det jag nu stilla undrar är att om det nu var en ganska stor resa som skulle planeras och det skulle bli en överraskning och du ville ha hjälp härinne, hur kommer det sig då att det plötsligt dyker upp en fjomme vid namn Viktor alias Pearl och babblar om att överraskningen skulle vara till honom?

Nå vad hände med den överraskningen? Var ni bara allmänt sätt ute efter massa surfspots i världen och det var mer chans att en tjej skulle få fler svar än du Pearl?

Om det nu var så att det funnits fler personer som Backdoor goran och Daniel etc som lägger ner massa tid på att hjälpa människor här va fan skulle det varit värt om överaskningen var bullshit?

Logga in för att svara
#29257 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Vem kan komma med förslag om hur Sverre kan skaffa sig ett liv?

Logga in för att svara
#29260 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Vem kan komma med förslag om hur Sverre kan skaffa sig ett liv?

Men jag har ju redan ett liv Gazzer! Här med dig !!!

Logga in för att svara
#29264 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Sverre is Sweden's Britney Spears

Logga in för att svara
#29284 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Har du munhäfta Pearl eller? Det hade du inte när du hetsade mot mig.
Jag ser ju att du är inloggad nu och var igår!

Var allt bara bullshit alltså från er sida!

Logga in för att svara
#29369 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: 0

Pearl
graphgraph

hittar den ej på youtube, men tänker på klassikern tjuren ferdinand, då matadoren blir alldeles rosenrasande då ferdinand bara satt och luktade på blommorna medan han ville visa vad han kunde för sin stora publik. "han slet sitt hår, bröt av sitt svärd" blev jättearg.

Logga in för att svara
#29378 Svar: Förklaring Rebecka o Viktor the pearl? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja det var en liknelse av dig själv jag kan ställa upp på.
Brukar du sitta o lukta på blommorna?

Själv tänker jag på den sekvensen i parodin som Onkel Konkel har gjort på tjuren ferdinand :

" och han sätter sig RAKT PÅ EN jätte dildo !!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!