hello, lite konstig fråga kanske men.. ja kommer från göteborg och e sugen på att dra en blåsig långhelg och utforska södra sverige, ska helst kosta mindre än gratis..tänkte sova i bussen men det e ju rätt kallt på nätterna..lösning coupè värmare..men det kräver el.hmm.. om det e någon som har uppmärksammat om det finns uttag vid stränderna? har aldrig tänkt på det själv..
Eftersom jag har så fantastiskt lite att göra så ska jag dela med mig av två rätt kassa tips som du kan överväga ifall det skiter sig med eluttag.
Du behöver följande:
1 st värmeställ av god kvalité
1 st gaffatejp av valfri kvalité
1 gäng japanska värmepåsar (reversibla eller engångs, vet ej vilka som är bäst)
1 st vintersovsäck
Sedan tar du på dig understället, gaffatejpar fast värmepåsarna runtom på kroppen och hoppar slutligen ner i sovsäcken! Rent teoretiskt skulle detta kunna funka rätt okej. Det kan iofs se rätt sjukt ut så visa dig inte offentligt utanför bussen.
Jag hade två sådana reversibla påsar som jag brukade stoppa i dojjorna på väg hem i bilen innan jag skaffade ordentliga vintersurfpjuck. MEN jag kan INTE stå i god för att detta fungerar och vill INTE vara ansvarig för att du fryser ihjäl! SÅ konsultera expertis innan du testar detta...
Annars kan du försöka finna inspiration från den här mannen...