The Godfather has me in charge of recruiting. After the abominable 'Förstör Sverre SurfSverige' thread, we have realized that there are many outsiders who are loyal and came to Sverre's defence.
I, SharkBoy, hereby nominate the following for BOS membership:
YANN,
TOMPA,
ERIK G,
LIINUS,
VIKTOR M,
K MAN,
JOCKE
SHARK FEEDER
CASTORN
KAT
SEBASTIAN S
SURFERBOY
DAVE
KAY P
Fellow BOS members, choose the ones you that you will second and swear them in with your names. You may copy and choose all if you so agree. The godfather is proud and BOS is stronger than ever.
I have to know before i swear my allegience to the almighty Sverre.....
Dont ask what BOS can do for you but what you can do for BOS!
Du kommer få beskydd men du kommer också att ha befogenhet att erbjuda beskydd sen kanske du gillar snabba bilar , pengar , tjejer , mode och att kunna äta oxfilé ofta.
Jag tackar för nomeneringen till B.O.S Men avtackar mig. Då jag som hunsad Norrlännining är spyläss på alla 08Förmundares pålagor ditt åh datt.Vill inte va med i nån djävla dunka i ryggen klubb.Ni djävla Skåningar kan dra åt H##fack"#eh% va,,,
Ha ha!
Att vilja vara en BOS och finna ut att man inte står med på listan kan vara en nog så ångestladdad upplevelse.
Därför är det ett ypperligt tillfälle att anmäla sitt intresse under denna tråd om fler känner samma sak.
Till Ådén får jag säga att det är bara att ligga i och VISA ditt stöd för BOS inte bara säga att du vill bli en av de invigda.
angående den där bilden så var det minst lika länge sen som jag käkade riesen, och inte att förglömma är att Gazzer sålde mig lagom inkissad dräkt till förmånligt pris, ack du store jag känner mig som en färdig wok mix, bekväm men saknar både struktur och smak, vägled mig du store!
Klart Tompa å Erik G ska bli BOSare. Vi har ju delat tillräckligt många timmar nakna i bastun och pådragandes våtdräkter i trånga små bilar och svettiga VW bussar!!!
....och eftersom jag är på så jävla bra humör idag så tycker jag ju givetvis att alla som Kung Sverre rekomenderade ska få joina!!!!!