för de av er som gillar att avnjuta en bra surfmacka från o till, men tycker det är dels lite besvärligt att beställa över skiten från andra sidan jorden eller tycker dom kostar lite väl mycket ibland så måste jag få dela med mig:
www.thesurfnetwork.com
det är föredetta surfhistory.com som har tagit sig i kragen o tagit fram en oslagbar on-demandservice för surffilmsnördar. filmerna är billiga, mellan 10-15 USD, o är bra encodade i mp4. vill ni kan ni dra in dom direkt i er ipod. framförallt har dom ett fantastiskt sortiment, allt ifrån nya delsvis svenskproducerade "flavours" till gamla klassiker som "5 summer stories".
definitivt värt att kolla in. flera av de gamla mackorna jag har recenserat tidigare på surfsverige går att köpa o ladda ner för en billig penning.
det blev lite reklamigt, det här inlägget, men jag är frälst. sjukt bra. nu när det har blivit så enkelt för svennebanansurfare att kunna köpa sig lite surfkultur så ska jag försöka komma igång med surffilmsrecenserandet igen. här kommer några rekommendationer:
5 summer stories
glass love
litmus
the sunshine sea
my eyes won't dry 1 & 2