Facebook data

1
Gudfadern talar allvar
#29528 Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

I eftertankens kranka blekhet har jag besinnat mig själv och begrundat den senaste tidens turbulens.
Av två skäl kan jag inte be om ursäkt , dels anser jag mig inte ha gjort fel , dels är jag en ärans man och min heder och självaktning skulle kränkas genom en sådan handling.
Däremot måste jag acceptera att få kritik och samtidigt vill jag också understryka att meningen självfallet inte är att folk ska känna sig kränkta av mig på riktigt. Jag hoppas därför att Rebecka , Pearl och andra som känner sig kränkta av mig blir kvar på Surfsverige och fortsätter delta i diskusioner etc.
Jag har inget ont uppsåt men jag använder mig iblant av " onda " gärningar i uppsåt att väcka debatt , skapa intresse , vara pain in the ass , skoja till det etc. Detta drabbar enstaka personer mer eller mindre av slump och är inte personligt menat.
Då jag ofta balanserar på gränsen mellan det som är ok och inte trampar även jag , er Gudfader över iblant.

Hoppas ni får en förbannat bra surfresa Rebecka och Pearl! Och om jag skulle ha hämmat någon att våga skriva på forumet så hoppas jag att ni fortsätter att skriva på forumet! Jag kan inte lova att jag inte kanske säger någonting tyket iblant men det är ju som det ska va.

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=2a2313850eda78aadc098d42859fbe92

Logga in för att svara
#29529 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Well Sverre..even if you accidentally pissed a few people off I must say that surfsverige is much the worse off without you mate..It's been far too quiet on the forum since they hacked you down ..!!!!!!!

I am stuck up here in Norrland with westerly winds blowing constantly...(which for us means NO SURF AT ALL)..and i get a blast from checking out the latest bullshit that people write and the jokes that come thru...including the witty comments and comebacks..
Anyone who can understand your humour and where you're coming from thinks that you are a funny barstard and I have personally missed your absurdities the last week mate..
Long live the godfather I reckon..RATMANB)

P.S. here's a joke for ya's

Cinderella is now 95 years old. After a fulfilling life with the now dead prince, she happily sits upon her rocking chair with a cat named Bob. One afternoon, out of nowhere, appears the fairy godmother who says: "Cinderella, is there anything for which your heart still yearns?" Cinderella looked over to the frightened cat and said, "I wish for you to transform Bob into a kind and handsome young man." Magically, Bob turned into a man so handsome, the likes of him neither she nor the world had ever seen. Bob walked over to Cinderella and held her close. He leaned in close, blowing her golden hair with his warm breath as he whispered, "Bet you're sorry now that you cut my nuts off!"

Logga in för att svara
#29536 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Alla hov behöver en narr!

Jag skrev lite om SUP för några månader sedan och var rätt shockad över attityden här på surfsverige. Här kom jag superstokad och välmenande och ville berätta lite om en rätt ung form av surfing som händer stort annorstädes. Blev ju rätt totalsågad, bland annat av Sverre har jag för mig.

Då hade jag dock inte varit inne mer än ett par gånger här utslaget på flera år. Hade ingen koll varken på tonläge eller olika skribenters stilar.

Nu har jag lärt mig att några av de kaxigast inläggen skrivs av riktigt vettiga och om man tittar noga, närmast ödmjuka personer. Jag säger inte att jag tycker det gäller alla och alltid härinne, men i fallet Sverre har jag vänt rätt radikalt.

Kör på Sverre, kanske med lite mer urskiljning om det handlar om nya folk här inne. Det är ju synd att skrämma bort folk från surfstoket (tycker jag). Annars uppfattar jag din gränshumor oftast som extremt intelligent och kul.

Nu ska jag hem och vårda min stjärt!

/Jesper B

PS: Sticker man ut med en 10 fots log och en paddel i handen på ett av Sveriges mest surfade spots får man ju dessutom tåla lite skit...

Logga in för att svara
#29556 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Jesper B skrev:

PS: Sticker man ut med en 10 fots log och en paddel i handen på ett av Sveriges mest surfade spots får man ju dessutom tåla lite skit...

hehehehe, skön inställning jesper!! jag träffade en SUP:are och klämde lite på brädan på sm dagen när han skulle ner och surfa efter bryggorna, var han du?

Logga in för att svara
#29575 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ah, Vafan Sverre jag gillar dig. Du får min varadag att bli:woohoo: Rocka loss för faan,,Lägg inte ned nu chilla loss nån dag,Så skaru se att det klarna.

Logga in för att svara
#29591 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Bra talat Gudfadern!
BOS

Logga in för att svara
#29632 Svar: Gudfadern talar allvar 17 år, 3 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Kman,
Jepp, det var jag!