|
#29578 |
Scientologi på surfsverige?? 17 år, 2 månader sen |
Stoke: 0 |
Obie
|
Hur kommer det sig att en av världens största sekter får reklamplats på denna sida?? då menar jag annonsen där det står"Dåligt självförtroende?" om man trycker på beta-versionen i övre högra hörnet.. vad kommer härnäst? att KKK, NSF,SD m.m. annonser trängs om denna lilla yta vi har här på surfsverige.se!!? L Ron Hubbard skapade en denna sekt i hopp om världshärravälde( Läs boken "manipulering pågår" så kommer ni förstå).. tycker det är tragiskt att Redax verkar sälja ut sina annonsplatser till en rörelse som inte har med surfing att göra, just denna rörelse som vill rekrytera utsatta människor, göra vinning på deras osäkerhet och i form av deras ekonomi ta och krossa!! Se över era annonser Surfsverige!! kraftig uppmaning...
hoppas det är nån som kan hålla med mig!!
Simon:angry:
|
|
|
|
|
#29588 |
Svar: Scientologi på surfsverige?? 17 år, 2 månader sen |
Stoke: -1 |
ådén
|
ett har varit på tapeten föeut, bannern är en typ som updaterar sig själv med reklam för lite allt möjligt svårt o hålla koll då...
|
|
|
|
|
#29593 |
Stoke: 11 |
|
okej ........ 
|
|
|
|
|
#29600 |
Stoke: 9 |
perry
|
Klicka på länken "Kommentarer: Google-annonser" och skriv vad du tycker där.
I övrigt är det väl bara bra att klicka på alla annonser som finns på Surfsverige, eftersom det sannolikt ger åtminstone några ynka kronor tillbaka.
Man kan väl se det som att man tar pengar från scientologerna kanske. 
|
|
|
|
|
#29604 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#29607 |
Stoke: -234 |
|
Bra Gazzer! Skönt att höra att du gör något vettigt iblant också!

|
|
|
|
|
#29610 |
|
|
|
|
|
#29612 |
Stoke: 20 |
|
Kan en sån här stilig herre ha fel?! VA!!!? Scientologi renar såväl kropp som själ. Mår ni dåligt? Dåligt självförtroende? Reser ifrån problemen (och surfar)? Då är scientologin ett självklart val....
|
|
|
|
|
#29639 |
KayP
|
Även om det nu inte är redax som valt annonsen så tycker jag att du borde tänka om när du anklagar Redax för en sak som gör att han kanske får några kronor....
So what om det är reklam för saker som inte DU tycker är rätt....
Du borde vara tacksam att den här sidan finns och skita i dina personliga åsikter gällande reklam eller helt enkelt inte använda surfsverige!
Bara min åsiktB)
|
|
|
|
|
#29651 |
|
Obie skrev:
Ser inte så ut va! Hur kan du ens säga så om Scientologin om du inte själv har provat!!!???

|
|
|
|
|
#29656 |
Stoke: 6 |
Kman
|
Obie skrev:
Hur kommer det sig att en av världens största sekter får reklamplats på denna sida?? då menar jag annonsen där det står"Dåligt självförtroende?" om man trycker på beta-versionen i övre högra hörnet.. vad kommer härnäst? att KKK, NSF,SD m.m. annonser trängs om denna lilla yta vi har här på surfsverige.se!!? L Ron Hubbard skapade en denna sekt i hopp om världshärravälde( Läs boken "manipulering pågår" så kommer ni förstå).. tycker det är tragiskt att Redax verkar sälja ut sina annonsplatser till en rörelse som inte har med surfing att göra, just denna rörelse som vill rekrytera utsatta människor, göra vinning på deras osäkerhet och i form av deras ekonomi ta och krossa!! Se över era annonser Surfsverige!! kraftig uppmaning...
tycker det är tragiskt att du inte kan se sammanhanget och fatta varför annonsen finns där över huvudtaget. L Ron Hubbard e för övrigt bara ute efter att hjälpa oss. han e råclean!
|
|
|
|
|
#29668 |
Stoke: 20 |
|
Kman skrev:
Obie skrev:
tycker det är tragiskt att du inte kan se sammanhanget och fatta varför annonsen finns där över huvudtaget. L Ron Hubbard e för övrigt bara ute efter att hjälpa oss. han e råclean!
"råclean" var rätta ordet!
|
|
|
|
|
#29670 |
Stoke: 6 |
Kman
|
adamski skrev:
Kan en sån här stilig herre ha fel?! VA!!!? Scientologi renar såväl kropp som själ. Mår ni dåligt? Dåligt självförtroende? Reser ifrån problemen (och surfar)? Då är scientologin ett självklart val....
hahahahahahahaha
|
|
|
|
|
#29675 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Som sagt, jag har ingen som helst möjlighet att påverka vad Google-annonserna visar eller inte. Google söker igenom innehållet på sidorna och lägger ut passande reklamer baserade på matchande sökord. Hur Googlerobotarna kopplat ihop L Ron Hubbards bok med surfing vet jag inte. Förvisso är jag för religionsfrihet, men vad jag tycker om Scientologi låter jag vara osagt.
|
|
|
|
|
#29681 |
Stoke: 30 |
|
WHO CARES WHO PAYS FOR SURFSVERIGE! POINT IS WE HAVE SURFSVERIGE! YOU GUYS ARE SOME WHINY LITTLE BITCHES SOMETIMES!!!!
This message has been brought to you by SharkBoy
|
|
|
|
|
#29688 |
Stoke: 1 |
Johan
|
SharkBoy skrev:
WHO CARES WHO PAYS FOR SURFSVERIGE! POINT IS WE HAVE SURFSVERIGE! YOU GUYS ARE SOME WHINY LITTLE BITCHES SOMETIMES!!!!
And is the official/unofficial point of view of BOS
|
|
|
|
|
#29689 |
|
|
|
|
|
#29703 |
Stoke: 30 |
|
I think I am going to click the banner about 100 times tonight just for Redax
|
|
|
|
|
#29731 |
|
|
|
|
|
#29755 |
|
|
|
|
|
#29756 |
|
Och även i botten av denna sida ser jag!
|
|
|
|
|
#29758 |
|
|
|
|
|
#56970 |
Svar: Scientologi på surfsverige?? 16 år, 1 månad sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
|
|
|
|
#56974 |
Stoke: 21 |
JFL
|
Redax skrev:
Som sagt, jag har ingen som helst möjlighet att påverka vad Google-annonserna visar eller inte. Google söker igenom innehållet på sidorna och lägger ut passande reklamer baserade på matchande sökord. Hur Googlerobotarna kopplat ihop L Ron Hubbards bok med surfing vet jag inte. Förvisso är jag för religionsfrihet, men vad jag tycker om Scientologi låter jag vara osagt.
SharkBoy skrev:
Mao så tycker Google att vi behöver Scientologin baserat på det vi själva skriver här...
Kanske något att fundera lite på.
|
|
|
|
|
#56983 |
Obie
|
|
|
|
|
#56986 |
|
Jag säger samma sak som förra gången detta ämne var på tapeten:
Jag är mer rädd för annonsen med franchiseerbjudande avseende ConoPizza. Pizza i en strut? Va fan? Det kan inte vara annat än ett djävulens påfund.
"Oh the devil will find work for idle hands to do
I stole and then I lied just because you asked me to
but now you know the truth about me
you won't see me anymore
well, I'm still fond of you, oh ooo..." - Morrissey
|
|
|
|
|
#56997 |