Facebook data

1
Varm vinter På Taigan
#29579 Varm vinter På Taigan 17 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Varmaste vintern på manna minne.Ken markland surfade den 1:a feb på Longheed island.Han torde va ra den förste som surfa på dessa dräddgrder, där, här,, dvär,,Grrrrrrr.Här ska DEYT VARA.Grrr cap look,,Mer raport kommer senare.

Logga in för att svara
#29598 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 3 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Grrr.Vafan nu,,, Ere kalt som fan:( Kanske fryser havet i natt. Nej för fan. No Surfers på Taigan vill at the Endlesssummer ska ta slut,,,

Logga in för att svara
#29947 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Garanterat att det funkar idag söder om umeå!

Logga in för att svara
#29949 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Mjodå klart å betalt! Midjehöga longboardrepor i solsken. Endast jag å jycken. Bastu med öl efteråt. Ibland leker livet!

Logga in för att svara
#29978 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jo djävlar. Och tamefan om inte vinden vrider så det blir chans på glassy:) Kanske man ska,, åka dom tjugomilen enkel för lite,,

Logga in för att svara
#30078 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

OK.Nå ??Kan vi som jobba och bor i Skellet 20 mil bort få lite info om hur surfet va !!!Där nere på Salusand och BörjesP

Logga in för att svara
#30092 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

var inte ut själv men fick några bilder från Matt å Carlgern som var i salusand idag

Logga in för att svara
#30093 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Logga in för att svara
#30110 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Grrr,, Nä fy fan jag viste att jag viste, att jag viste det jag viste.Jajjamensan .jag viste att det va glassy. har minsan varit medförut och tagit ut longitud och latitud.Om inte ,så får man köra med spottlodet.???Funka på 1600 talet och även än i dag. Men mer om det en annan dag.

Logga in för att svara
#30263 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nytt Rekord.Jag,Ironman samt Ronny F surfa den 24/2 Och så sent har ingen surfat nån höst här uppe, och.Det beror naturligtvis på att havet inte frysit denna vinter,,,änn:) Läste på en annan tråd att våren kommit till Torö:S Vaddå våren??Först måste väl vintern komma!!!VA;) Så då blir frågan. Va det tidig vårsurfing eller va den sen höst surfing ,som vi själva tycker.Eller:silly: Om det är tidig vårsurfing.Vad vare då vi surfa i januari ????Ja dom stora frågorna hopar sig som ni märker.Jag och Ronny fota en hel del under dan.Då vi båda är laddade på att vinna Nords surf tävling.

Logga in för att svara
#30291 Svar: Varm vinter På Taigan 17 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Qanik skrev:
var inte ut själv men fick några bilder från Matt å Carlgern som var i salusand idag

JÄÄÄÄÄVLAR VAD FINT DET SÅG UT GRABBAR...!!! Inte så ofta att man ser så fina linjer i Sverige..och alldrid förut däruppe i febuari!! Jag såg att det kunde bli bra..faaan i mig att jag inte åkte upp..aaaaarrrgh..GRATTIS TILL NI SOM FICK DET...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!