Facebook data

1
ere nån som kollar MMA?
#29674 ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

sitter just nu och kolla på en repris på senaste ufc galan på tv4 sport. jag e råinne i mma och undrar om det finn fler därute som gillar att se två testosteron fyllda män slå varandra på käften?

Logga in för att svara
#29677 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jag kollar ibland.

O pro bullriding - det ar coolt det

Logga in för att svara
#29680 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Kman skrev:
sitter just nu och kolla på en repris på senaste ufc galan på tv4 sport. jag e råinne i mma och undrar om det finn fler därute som gillar att se två testosteron fyllda män slå varandra på käften?

det är det bästa jag vet, ösnkar det var flera sändningar!

nån som såg Kimbo vs Tank igår?

Logga in för att svara
#29682 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Självklart!
Fast numera börjar det ju degenerera till att bara innehålla förbannat artiga svärmorsdrömmar till idrottsmän.

Bäst hittills är iallafall Ultimate Fighter-säsongen där Ortiz triggade Shamrock till vansinne, he he.

Logga in för att svara
#29683 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Logga in för att svara
#29685 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

SharkBoy skrev:
www.dailymotion.com/relevance/search/Kimbo%2Bvs%2BTank/video/x4ehpp_kimbo-vs-tank_sport

did you see this one'+?
so you guys actually watch that shit?!?! I guess I'm shouldn't be too surprised - which I'm not .... try this one instead ....

Logga in för att svara
#29687 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

He he, Kimbos största bidrag till sporten är nog hans most interesting beard-haircut-combination.

Intressant i sammanhanget är oxå att Joe Rogans mest frekventa uttryck "gazzed" innebär att man har helt slut på syre.

Logga in för att svara
#29692 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

SharkBoy skrev:
Kman skrev:

det är det bästa jag vet, ösnkar det var flera sändningar!

nån som såg Kimbo vs Tank igår?

tankade ner den. ingen hit till fight direkt, 30 sekunders streetfight. nu blir kimbo hypad som fan men låt han gå en fight när han möter en riktig fighter istället för en "never was" tank abbott.

nästa smäll karamell blir anderson silva vs dan henderson på ufc 82. sen komemr ju GSP ta tillbaka bältet mot matt serra på UFC 83.

Logga in för att svara
#29693 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

perry skrev:
Självklart!
Fast numera börjar det ju degenerera till att bara innehålla förbannat artiga svärmorsdrömmar till idrottsmän.

Bäst hittills är iallafall Ultimate Fighter-säsongen där Ortiz triggade Shamrock till vansinne, he he.

ja dom två har retat varandra i flera år.

Logga in för att svara
#29694 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Gazzer skrev:
SharkBoy skrev:
www.dailymotion.com/relevance/search/Kimbo%2Bvs%2BTank/video/x4ehpp_kimbo-vs-tank_sport

did you see this one'+?
so you guys actually watch that shit?!?! I guess I'm shouldn't be too surprised - which I'm not .... try this one instead ....

hey fartman, something wrong with watching MMA?

Logga in för att svara
#29734 Svar: ere nån som kollar MMA? 17 år, 3 månader sen Stoke: 4

Andreas J
graphgraph

Fan, Perry jag visste att du innerst inne var en riktig fighter! Jag minns fortfarande en sen kväll i baren på Lanzarote när vi nästan blev medlockade på en skum nattklubb där de körde Cagefight. Du skulle visst upp i ringen mot en lönnig engelsmann. Tur för oss och för honom att jag var nykter nog att bromsa det hela, ett av de bäsat minnerna från en surfresa någonsin!!!! hehe

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!