Facebook data

1
UV-Kamera?
#2993 UV-Kamera? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Farsan skall via Singapore när han drar till OZ om en vecka och tänkte så en lov förbi simlim tower där man kan köpa billig elektronik. När jag såg redax vattenbilder kom jag på en grej man kan önska sig i julklapp

Nån som har nåt tips på en bra, smidig digitalkamera man kan ha med sig i plurret när man surfar? Den skall ju helst ha en hyffsad vidvinkel så man inte missar nån i takeoffen. Gärna så liten att man kan knöla ner den i våtdräkten så man kan ta några vågor oxå.

Tacksam oxå för tips om kameror man inte skall köpa...

Logga in för att svara
#2997 Svar: UV-Kamera? 18 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag har använt en sådan som Petter har (om han inte bytt), Pentax Optio 5 WPi tror jag den heter, den är numera ersatt av 6mpix. Sen har du Olymypus mju 720, tror lite mer på den, den har 3m djup istället för 1,5m för Pentax.

Däremot, så går Pentaxen sönder, oftast kan du reklamera den, men har du i boardshortsen en hel "sommar" så är nog risken att den inte pallar. Här har du fin nedskalad bild tagen med Pentax:

hem.bredband.net/b418748/photo/Stadlandet/slides/300820051111OEXpSzhIhjb6fkp_jpg.html
hem.bredband.net/b418748/photo/Stadlandet/300820051111OEXpSzhIhjb6fkp_jpg.jpg

Logga in för att svara
#3030 Svar: UV-Kamera? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

olmar
graphgraph

Vad är det för fel på Nikonos Calypso?

Logga in för att svara
#3038 Svar: UV-Kamera? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

olympus har slappt en ny nu har jag sett som ska klara upp till 5 meter under vattnet. Ska vara lite mer stryktalig an den gamla ocksa

Logga in för att svara
#3059 Svar: UV-Kamera? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

olmar den väger ju ca 2 kg och lämpar sig bäst som närstridsvapen...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!