Jo jag tänkte att i den här tråden kan man visa upp sin surfkonst som man skapat. Även abstrakt konst är välkommen. Själv återkommer jag med en målning inom lort. Hej.
Tja, Latjar med konst som kan kallas Surfkonst.Men,, Konstnärerna här på Taigan tycker att min konst inte är riktig konst,eftersom jag inte har gått konst skola.(Min tjej däremotgick konstskola då vi va 17-18)Själv va jag tvunget jobba då hon ville förvärkla sig själv.Men,,En Svärmor:) Tycker "tyckte" att mitt kluddande va rikttigt bra,, Förövrigt den djävla bästa svärmor jag haft.Djavafan.Hon heter Ethel Marklund.Dock va inte Ethel morza till fjällan som va konststudent. Missflyt som vanligt.Vill dock inte visa mina alster här då jag vill ha betalt.Japp klart å betalt, så skarevara.
jocke skrev: Tja, Latjar med konst som kan kallas Surfkonst.Men,, Konstnärerna här på Taigan tycker att min konst inte är riktig konst,eftersom jag inte har gått konst skola.(Min tjej däremotgick konstskola då vi va 17-18)Själv va jag tvunget jobba då hon ville förvärkla sig själv.Men,,En Svärmor:) Tycker "tyckte" att mitt kluddande va rikttigt bra,, Förövrigt den djävla bästa svärmor jag haft.Djavafan.Hon heter Ethel Marklund.Dock va inte Ethel morza till fjällan som va konststudent. Missflyt som vanligt.Vill dock inte visa mina alster här då jag vill ha betalt.Japp klart å betalt, så skarevara.
hahahha.. gotta crawl before you run man! But I'll pay you for it. But first I wanna see what I'm paying for..
Gurras artwork is da shit! Lätt det bästa jag sett. Grymt bra jobb med det abstrakta. En äkta konstnär den där illen. Han gör även helt grymma fotomontage!
HAha fan va kryddat!! han paintkillen på Youtube, haha
Great wave man! I guess it's not sweden because it's so glassy and wonderful. Been looking at and reading surfing stories all day and now I realize where I live. It's a bit depressing. Time for a trip I reckon.
haha no its to glassy
its actually a wave a bit south of zihuatanejo and ixtapa in Mexico. SOOO glassy!!! we lived 50 meters from the waves and i could sit there on the beach all nigt and look at these waves, tybes all over the place. like in heaven.