Facebook data

1
Förbud
#30024 Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jag e inte för förbud o sånt men nu får det vara nog!
Tycker Västanvinden ska få kvotera in i landet, alt förbjudas vissa perioder.
Vem ska jag kontakta? Smhi, Säpo, Kungen, Bos eller Bore?...

Logga in för att svara
#30025 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Esta skrev:
Jag e inte för förbud o sånt men nu får det vara nog!
Tycker Västanvinden ska få kvotera in i landet, alt förbjudas vissa perioder.
Vem ska jag kontakta? Smhi, Säpo, Kungen, Bos eller Bore?...

Esta! Jag håller med dig och kommer att kämpa vid din sida. Om vi fixar en namninsamling till SMHI så kanske dom sätter stopp för den förbannade västanvinden.

Med lite tur kanske vi kan tvinga Finland att mobilisera en maginotlinje av gigantiska fläktar längs hela dess kust, så att vi äntligen får till baka Ostanvinden.

Logga in för att svara
#30029 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Eller finns det nån vi kan offra till gudarna? Jag har ett förslag men tror nog han endast skulle framkalla tornador... hehe

Logga in för att svara
#30032 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Hehehe
Vi skulle ju kunna ha en Norrlandsgemensam offerfest med offrandet av en bräda? Fördelen med detta är ju att vi genom att elda foam/glasfiber och plast påskyndar växthuseffekten. En eventuell nackdel är dock att det kanske bara framtvingar mer västanvind.

Nä, jag tror mer på fläktar och finland. Finns det inget sätt att manipulera vindkraftverken så att de producerar vind istället för att producera energi?

Logga in för att svara
#30034 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Låt västanvinden vara sablans hulliganer! Gud älskar västkusten mer än östkusten, så är det bara. Hör tex hur tråkigt det låter med "östanvind" jämfört med "västanvind". Typ Kreml vs Texas. Och Texas vet ju alla är den coolaste platsen. I rest my case:blink:

Logga in för att svara
#30038 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

adamski skrev:
Låt västanvinden vara sablans hulliganer! Gud älskar västkusten mer än östkusten, så är det bara. Hör tex hur tråkigt det låter med "östanvind" jämfört med "västanvind". Typ Kreml vs Texas. Och Texas vet ju alla är den coolaste platsen. I rest my case:blink:

Västanvinden är fullt acceptabel så länge den håller sig på västkusten eller i Norge. Däremot så är den tämligen värdelös på den övre delen av ostkusten. Kanske vi i god separatistisk anda borde bygga en skiljemur nånstans i trakten av borås?

Kreml påminner mig om kringlor, och kringlor kan ju vara gott ibland.

Logga in för att svara
#30042 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Om alla på Jorden hoppar upp samtidigt o landar 0,5 m åt Väst, kan man inte ändra på vindriktningen dåra?... på nåt sätt... eller måste jag skicka ut X på en flotte till Finland???
Byta kust finns inte ens i tankarna.

Logga in för att svara
#30081 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jajjamensan.Rak ostlig är det bästa för Lillsnäck.. Tror jag bara har surfat den 3ggr dom senaste 24åren,Och när det är rak ost,, Ja då djävlars,,, Lillsnäck är FET och lång på nordost.Okej .På nord Är det.(skvalpig när man ska paddla ut,samt kort mellan setten. Men på Ost,, Många, många sekunder mellan vågtopparna:)

Logga in för att svara
#30083 Svar: Förbud 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

När det är swäll från väst ,så är det flat och off shore.Här uppe på Taigan. Men det hoppas jag att ni viste redan oki. Fick jag med alla smilys nu elle???

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!