Facebook data

1
fotograf på torö idag, fredag
#30061 fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

såg 2 st fotografer som hängde ett tag på stranden.. vore kul att se om ni fick ihop något coolt?

tack på förhand, riktigt rolig dag btw!

Logga in för att svara
#30063 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

porra skrev:
såg 2 st fotografer som hängde ett tag på stranden.. vore kul att se om ni fick ihop något coolt?

tack på förhand, riktigt rolig dag btw!

Hur var det? Kunde åkt men tackade ja till jobb i stället.
Säg att det sög big time!

Logga in för att svara
#30064 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Det var tamigfan riktigt bra, synd att man själv var som en STEN med armar på + att jag å Toröstenen hade mer dragning till varann idag än jag haft någonsin haft med ngn kvinna. Man ska ju inte tro att man kan komma o chefa bara för att man har surfat varmvatten senaste halvåret, hahahaha!

Logga in för att svara
#30070 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Öh.Vafan:P Porra har du blivit en poser=wallyboy;) Mins när du fastnade i leachen på min 10fotare:woohoo: Fan man blir lite nostalgisk:whistle: Tamefan djävlars ,tror jag inte en liten nostalgisk tår av lycka kommer rinnandes nerför min kind pajka.

Logga in för att svara
#30072 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Limpan Lappland skrev:
Det var tamigfan riktigt bra, synd att man själv var som en STEN med armar på + att jag å Toröstenen hade mer dragning till varann idag än jag haft någonsin haft med ngn kvinna. Man ska ju inte tro att man kan komma o chefa bara för att man har surfat varmvatten senaste halvåret, hahahaha!
Äsch, här hade jag en bra plan med skjuts i Dodge WTC-Torö t o r och en Limpa (direkt fr ugnen) i plurret, och det missade jag bara för dineros skull... Ah la la, j'assure plus!

Logga in för att svara
#30079 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

jocke, hehe var det inte du som droppade in på mig då? hmm hohohohoho mmm det va nice som fan hursom.. soft häng!!

fan limpan, dig har man inte sätt på år å dar känns de som.. gått å gömt dig bakom dig själv typ?? vi kom ju ut typ precis när ni hade dragit kan ja tänka mig.. rullade fortfarande in fina sets tills vi drog vid 4...

vart skeptisk till torö ett tag.. troligtvis för jag surfat som en grek men det var fanimej riktigt skojj idag!!! mer sånt!

Logga in för att svara
#30084 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

bilder finns men resten av kvällen ska ägnas åt viktigare saker nämligen öldrickande och svineri på hög nivå.

fan vilken fin förmiddag det var. det sög att stå på stranden men nu när jag kollar igenom bevisen så var det värt det garanterat. kul att se all få grymma repor, jakob, limpan, glenn, dana, dr plåt mm.

esta>> du skulle tagit dig ner mannen!

Logga in för att svara
#30086 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kman skrev:
Det jag ville höra/läsa var allt utom det. Men att plåta en kille med kontrabas e inte fy skam det heller... not! *snyft*

Logga in för att svara
#30088 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Esta skrev:
Kman skrev:
Det jag ville höra/läsa var allt utom det. Men att plåta en kille med kontrabas e inte fy skam det heller... not! *snyft*

Esta>>>>For your eyes only! så jävla fin dag!

Logga in för att svara
#30095 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

Känner snubbarna med kameror, dom har en hel del bilder några gig tror jag vilket försvårar lite.. fresten har jag film på dig (pontus) från SM, har bara inte köpt ngn firewirekabel till min data än....i värsta fall får du ta me data till torö nästa gång så anordnar vi en transaktion...

Logga in för att svara
#30096 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Limpan Lappland skrev:

He he... stenen var dig otrogen! Bailade i sista sekunden. Landade med fötterna på stenjäveln. Helt sjukt. Jarl hade stenkänning också. Lösaktig stenjävel.

Logga in för att svara
#30129 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Porramannen!!: Jag har hållt mig på varmare ställen än Schweden ända sen augusti, men idag var man tebax på banan, sämre än någonsin, hahahahaha!! Vi syns snart i kallvattnet;)

Schloooooken: Du , vi tar snart o spränger bort stenfan med snigeldynamit. Men jag klarade mig ,men var dock millimeter ifrån den på sista repan, hann se förlusten av fenor o fenboxar låååång väg, haha!
Pingis nästa vecka?

Logga in för att svara
#30130 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Esta: jag ska hålla mig ugnsvarm till en kommande Stavangertripp....bara för dig;)

Logga in för att svara
#30131 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

NÄSTAN EPIC TORÖ!!! va super najs! grymt gubbar! våren är här och vinden likså!!!!!!

Logga in för att svara
#30146 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Ahhhhhhhhh!
"nästa gång..."

Logga in för att svara
#30191 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Limpster: Pingis är på. Bordet står alltid uppdukat. Jag spänner nätet dagligen. Skall hämta gudsonen efter dagis tisdag och onsdag så torsdag kan vara aktuellt då det vankas surf på fredag...

Esta: Nästa gång budar jag ner dig. Det är bara att välja. Ryska posten eller Box delivery?

Logga in för att svara
#30194 Svar: fotograf på torö idag, fredag 17 år, 2 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Limpan Lappland skrev:

Sten med armar på... Ha! Tillåt mig att behålla det epitetet. Ska köpa en Xceldräkt och hoppas slippa Quicksilverns exstra 10 kilon och sega axlar. Faan limpan du brukar ju rocka på Torö, mm, men den bakåtlutade "oj så vaker himlen är"-stilen trodde bara jag behärskade. Att jag dessutom blir svarsjuk när du bekantat dig mig "stenen" gör ju inte saken bättre.... Nej, nu ska jag ut å dansa!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!