Facebook data

1
Upphittat....
#3017 Upphittat.... 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Från Nordforumet....

"Jag hittade hit via surfsverige så jag är jättenöjd faktiskt. Kommer hänga på båda sidorna från och med nu. Hoppas man är välkommen.

Här verkar det hända mer och mer som man kan skratta åt. Surfsverige känns mer som ett seriöst business för att locka annonsörer men drivs tydligen från australien. Den är jättesnygg men saknar innehåll och drag på forumet. Redaktören själv står för nästan alla inlägg."

Är det bara jag som tycker att det luktar Jesper De Ruvo lång väg???
Happy AM...??

Logga in för att svara
#3022 Svar: Upphittat.... 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Limpan Lappland skrev:
Från Nordforumet....

"Jag hittade hit via surfsverige så jag är jättenöjd faktiskt. Kommer hänga på båda sidorna från och med nu. Hoppas man är välkommen.

Här verkar det hända mer och mer som man kan skratta åt. Surfsverige känns mer som ett seriöst business för att locka annonsörer men drivs tydligen från australien. Den är jättesnygg men saknar innehåll och drag på forumet. Redaktören själv står för nästan alla inlägg."

Är det bara jag som tycker att det luktar Jesper De Ruvo lång väg???
Happy AM...??

Luktar inte detta antydande norrländsk limpa lång väg???

Va tyckte du om Burtonfilmen kompis? Själv föredrog jag crazy horse (trots minusgraderna) framför biostolen!

Logga in för att svara
#3029 Svar: Upphittat.... 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

hehehehe!!!

Den första filmen var rock men den andra var lite väääääääl amerikaniserad...Crazy Horse var betydligt mer svennigt;) Och ett klockrent ställe att bränna sina 10 000 på eller hur? hehe

Logga in för att svara
#3031 Svar: Upphittat.... 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Blödigare rulle får man leta efter! Guyinthesky var mer i min smak absolut. När jag/om jag gör en sån premiär på en fet nordsurfrulle om typ 10 år så kommer jag garanterat inte dra upp hela teamet på scen för att "dra ut på tiden" - det var smärtsamt!

Crazy Horse inte tillrcäkligt mycket stureplan för oss!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!