Facebook data

1
Väskan packad och dörren på glänt..
#30327 Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

Äntligen har jag återhämtat mig hyfsat från allt jävelskap jag drog på mig tidigare i år på Bali. Morsan har också återhämtat sig efter sin höft-operation och 'my services are no longer needed'. Bilen är såld, förråden är rensade och polarn kommer och sjussar mig till tåget om 10 minuter. Det bär av till köpenhamn och imorn vidare till Singapore. Ett par dagar blir det i Singapore men sen vidare hem till Bali. Det har varit 4 tunga månader hemma, men äntligen är den resan över. Mina vänner, fästmö och hundar väntar på mig. I'm goin' home. Hoppas jag kanske träffar nån av er i lineupen nångång under det här året på Bali. Ha de bra allihop och hoppas ni får sjysst surf här hemma emellanåt.

Logga in för att svara
#30328 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Lycka till och ha det grymt bra!

Logga in för att svara
#30334 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

majestics
graphgraph

Lycka till, det bästa hemmet en man kan ha

Logga in för att svara
#30336 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Ibland när jag sitter och läser inlägg här på Surfsverige, får jag den ångestladdade känslan som infinner sig dagen efter en rolig fest, då alla dragit vidare och man är lämnad ensam kvar att ta hand om spyor, ölburkar och ciggfimpar. Ibland känns det vintergråa Sverige som den där moltysta och nersunkade festlokalen som alla andra lämnat. Och kvar i väggarna sitter ekon av skratten från gårdagskvällen som endast förstärker oluskänslan. Jag hatar den jävla känslan!

Låter som du har ett fint liv där borta på Bali. Hade gott!

Logga in för att svara
#30376 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Good luck thompa ya lucky barstard..but i know you wont be able to stop yourself from cheking into surfsverige to see whats happening..hahaha

Castorn..dont worry mate..we who are left behind in the ashes understand your plight..remember, on the positive side..winters almost over and soon it'll all warm up again..

Logga in för att svara
#30378 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Nanuq
graphgraph

have a good trip man. I wish I were you.. My woman actually wants to live in Sweden instead of sunny California.. Oh well, we got it good here even if the waves are crap... but hey, we do have waves at least. Sweden will always be here, it always has. Glad your mom is doing well! Take care!

Logga in för att svara
#30382 Svar: Väskan packad och dörren på glänt.. 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Tompa skrev:
Äntligen har jag återhämtat mig hyfsat från allt jävelskap jag drog på mig tidigare i år på Bali. Morsan har också återhämtat sig efter sin höft-operation och 'my services are no longer needed'. Bilen är såld, förråden är rensade och polarn kommer och sjussar mig till tåget om 10 minuter. Det bär av till köpenhamn och imorn vidare till Singapore. Ett par dagar blir det i Singapore men sen vidare hem till Bali. Det har varit 4 tunga månader hemma, men äntligen är den resan över. Mina vänner, fästmö och hundar väntar på mig. I'm goin' home. Hoppas jag kanske träffar nån av er i lineupen nångång under det här året på Bali. Ha de bra allihop och hoppas ni får sjysst surf här hemma emellanåt.

Det var på tiden att du förflyttade dig från kylan hemma i Kalmar!
Kanske tittar förbi Bali i sommar med farsan....om man kommer hem till gamla svedala det vill säga

Ha det gott mannen så hörs vi när du fått upp Midtide igen! Hälsa Tini
/Pisse-Pelle

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!