|
#3051 |
shark boy(sd2) 18 år, 6 månader sen |
Stoke: 3 |
MesS
|
Hi!! As I said before I wanted a board for waist to head+ conditions.The board that i ride now is a 6`4 and I dont know the thickness or width but is pretty thick and wide....
What i would like is a more responsive board in smaller waves cos the one i got is pretty stiff.
My weight right know is 73 kg and im 1.78 cm tall. So I was thinking a sd2 with the measurements:
6`1, 2 3/4, 2 1/4. What do you think about these measurements? Can you hook me up and last but not least how much does it cost if so??
thanx
|
|
|
|
|
#3052 |
Svar: shark boy(sd2) 18 år, 6 månader sen |
Stoke: 30 |
|
yeah those dims will be fine and I'll check the price for you, check your pm's
|
|
|
|
|
#3063 |
Stoke: 0 |
Jake
|
Sharkboy, skulle du kunna kolla upp priset på en SD 6',5'' 19',5'' 2,5'' åt mig samtidigt? Jag tror det var de dimensionerna du rekomenderade för mig, jag är 185 och väger 83kg.
|
|
|
|
|
#3102 |
|
you got it, did you guys get emails? I am wondering if they got sent from here, otherwise I can post it on here. Awaiting info on the prices, will let you know soon, there are some boards coming in at the end of next week, might want to come in and talk or take a peak.
|
|
|
|
|
#3156 |
Stoke: 0 |
Jake
|
Låter ju skit bra. Jag ska försöka komma in i slutet på nästa vecka och kolla. Du kanske kan slänga upp ett meddelande här när brädorna kommit?
Har dock inte fått något mail ännu så antingen om du testar att skicka igen eller postar det här ist.
|
|
|
|
|
#3162 |
|
no worries, I'll let you know
|
|