Facebook data

1
STIL NK
#30749 STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

"Surfen stor i vår

Längtar du efter en aktiv livsstil med både bad, sol och umgänge? Då gör du rätt som satsar på surf - i vår och sommar är det större än någonsin. Satsa på kläder från de klassiska märkena Billabong, O'Neill, Roxy och Quiksilver eller nya spännande varumärken som det svenska Nord."

Skönt att veta att man är rätt ute även i år! Nord... katshing $$$!

Kommer aldrig glömma killen som strosade på Birger Jarlsgatan (riktning S-plan) den där surf-sommarn för några år sedan, rashguard på överkroppen och boardies nedtill (högst troligen ett par björn borg-kallingar därunder). Hans vapendragare hade pikée och stekiga kortbyxor i härliga pastellfärger. Stort!

Logga in för att svara
#30750 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Bara i Stockholm... ännu värre är att killen fick säkert ligga också!

Logga in för att svara
#30756 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Stockholm =
Malmö=
Norrland (bar te å klumt ehopt)
Göteborg=

Logga in för att svara
#30765 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Yann skrev:
Bara i Stockholm... ännu värre är att killen fick säkert ligga också!

Att killen fick ligga säger väll mer om den han låg med, vet vem hon är, var på besök i STHLM från Göteborg.

Logga in för att svara
#30781 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

rackarn skrev:
"Surfen stor i vår

Längtar du efter en aktiv livsstil med både bad, sol och umgänge? Då gör du rätt som satsar på surf - i vår och sommar är det större än någonsin. Satsa på kläder från de klassiska märkena Billabong, O'Neill, Roxy och Quiksilver eller nya spännande varumärken som det svenska Nord."

Skönt att veta att man är rätt ute även i år! Nord... katshing $$$!

Kommer aldrig glömma killen som strosade på Birger Jarlsgatan (riktning S-plan) den där surf-sommarn för några år sedan, rashguard på överkroppen och boardies nedtill (högst troligen ett par björn borg-kallingar därunder). Hans vapendragare hade pikée och stekiga kortbyxor i härliga pastellfärger. Stort!

Hata stockholmarnas jävla fjolle mentalitet !!!!

Logga in för att svara
#30784 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

hrm.... finns NK även i gbg. stil-tidningen hänvisade bland annat till quiksilverbutiken just i gbg sååå...

...nog med spyor på geografiska områden! pajasen i rashie kan vi fortsätta spy på givetvis, mer än gärna, om och om... igen.

Logga in för att svara
#30785 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

rackarn skrev:
hrm.... finns NK även i gbg. stil-tidningen hänvisade bland annat till quiksilverbutiken just i gbg sååå...

...nog med spyor på geografiska områden! pajasen i rashie kan vi fortsätta spy på givetvis, mer än gärna, om och om... igen.

A ok! MEN! Först vill jag börja med att beklaga om vissa stockholmare tagit illa vid sig för påhoppet. Självklart är många stockholmare inte sådana och det är ju ingen surfare jag spyr på.

MEN! Stockholm är Sveriges modestad och det är mycket mer bratts o modefjollor där än i Götet!

Logga in för att svara
#30788 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lars S
graphgraph

Kommer citatet från NK?

I så fall kanske jag skall satsa på "en aktiv livsstil med både bad, sol och umgänge" med hjälp av mitt presentkort på 500 kr, vilket jag fick efter att ha suttit inspärrad i en jävla NK-hiss i tre timmar. Utsläppt av räddningstjänsten (!) efter stängningsdags. SNÅLJÅPAR!*.

Hur mkt rävjaktskläder får man för femhundra? Är sugen på ett stilbyte.

* Jag fick även ett present kort som berättigar till "kaffe med dopp" för en person, Kaaaa-Ching!

Logga in för att svara
#30790 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Lars S skrev:
presentkort på 500 kr, vilket jag fick efter att ha suttit inspärrad i en jävla NK-hiss i tre timmar. Utsläppt av räddningstjänsten (!) efter stängningsdags. SNÅLJÅPAR!*.

* Jag fick även ett present kort som berättigar till "kaffe med dopp" för en person, Kaaaa-Ching!

MU HAHA HA HA HA HA !!!!! FY FAN DAGENS ROLIGASTE!!!!!

Logga in för att svara
#30859 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

rackarn skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Logga in för att svara
#30860 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Man får ju ta och beakta att typ hälften av alla som bor i 08-land är nyligen ditflyttade bondläppar. Det är oftast dessa som liksom tar i lite väl när de vill bli av med lantislooken...

Men visst, jag har alltid förundrats över östermalmsbratsens val av badbyxor i innerstan. Boardshorts har man på brädan, walkshorts i stan.

/JB

Logga in för att svara
#30865 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

Ni har väl sett den ultimata stekaren....?

Patetisk karaktär

Logga in för att svara
#30892 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

hehe min fd chef för övrigt det där. självklart inte det minsta stekig, fast det kanske den illa utförda bratdansen redan avsöljat. "prototypen" i vita shorts gillar att posera på stureplan.se, alltid med ett glas skumpa som han håller mellan tummen och pekfingret i glasfoten. elegant!

Logga in för att svara
#30896 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

I beg to differ. Den ultimata stekaren är naturligtvis "Greven".

Logga in för att svara
#30902 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

jag böjer mig vördnadsfullt för fyndet av denne karaktär, och med stor misstro till mänskligheten. Att människorasen kan frambringa en sådan individ som "Greven", (även om enbart en part i produktionen av denna individ var homo sapien), gör att jag inte ser mycket hopp öfr våra barnbarn.

Logga in för att svara
#30918 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Jesper B skrev:
Man får ju ta och beakta att typ hälften av alla som bor i 08-land är nyligen ditflyttade bondläppar. Det är oftast dessa som liksom tar i lite väl när de vill bli av med lantislooken...

Men visst, jag har alltid förundrats över östermalmsbratsens val av badbyxor i innerstan. Boardshorts har man på brädan, walkshorts i stan.

/JB

Dom flesta som har boardshorts i stan är ju faktiskt inte surfare. Jävla wannabees.

Logga in för att svara
#30988 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

boardies + boxers + tribaltatuering + häftigt halsband => bigbrother-aspirant

förlåt... var bara tvungen att dela med mig av bilden jag fick upp i huvudet precis. inget ont om något.... alls.

Logga in för att svara
#30995 Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ärligt talat har jag märkt en markant minskning i utbudet på quik o ripcurl sedan det var dunder inne att ha det på sig.. sen att man själv inte är helt utan ska jag inte sticka under stol med

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!