|
#30749 |
STIL NK 17 år, 2 månader sen |
Stoke: -13 |
|
"Surfen stor i vår
Längtar du efter en aktiv livsstil med både bad, sol och umgänge? Då gör du rätt som satsar på surf - i vår och sommar är det större än någonsin. Satsa på kläder från de klassiska märkena Billabong, O'Neill, Roxy och Quiksilver eller nya spännande varumärken som det svenska Nord."
Skönt att veta att man är rätt ute även i år! Nord... katshing $$$!
Kommer aldrig glömma killen som strosade på Birger Jarlsgatan (riktning S-plan) den där surf-sommarn för några år sedan, rashguard på överkroppen och boardies nedtill (högst troligen ett par björn borg-kallingar därunder). Hans vapendragare hade pikée och stekiga kortbyxor i härliga pastellfärger. Stort!
|
|
|
|
|
#30750 |
Svar: STIL NK 17 år, 2 månader sen |
Stoke: 0 |
Yann
|
Bara i Stockholm... ännu värre är att killen fick säkert ligga också! 
|
|
|
|
|
#30756 |
Stoke: 20 |
|
Stockholm =
Malmö=
Norrland (bar te å klumt ehopt)
Göteborg= 
|
|
|
|
|
#30765 |
Stoke: 9 |
Jakob
|
Yann skrev:
Bara i Stockholm... ännu värre är att killen fick säkert ligga också!
Att killen fick ligga säger väll mer om den han låg med, vet vem hon är, var på besök i STHLM från Göteborg.
|
|
|
|
|
#30781 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#30784 |
|
hrm.... finns NK även i gbg. stil-tidningen hänvisade bland annat till quiksilverbutiken just i gbg sååå...
...nog med spyor på geografiska områden! pajasen i rashie kan vi fortsätta spy på givetvis, mer än gärna, om och om... igen.
|
|
|
|
|
#30785 |
|
rackarn skrev:
hrm.... finns NK även i gbg. stil-tidningen hänvisade bland annat till quiksilverbutiken just i gbg sååå...
...nog med spyor på geografiska områden! pajasen i rashie kan vi fortsätta spy på givetvis, mer än gärna, om och om... igen.
A ok! MEN! Först vill jag börja med att beklaga om vissa stockholmare tagit illa vid sig för påhoppet. Självklart är många stockholmare inte sådana och det är ju ingen surfare jag spyr på.
MEN! Stockholm är Sveriges modestad och det är mycket mer bratts o modefjollor där än i Götet!
|
|
|
|
|
#30788 |
|
Kommer citatet från NK?
I så fall kanske jag skall satsa på "en aktiv livsstil med både bad, sol och umgänge" med hjälp av mitt presentkort på 500 kr, vilket jag fick efter att ha suttit inspärrad i en jävla NK-hiss i tre timmar. Utsläppt av räddningstjänsten (!) efter stängningsdags. SNÅLJÅPAR!*.
Hur mkt rävjaktskläder får man för femhundra? Är sugen på ett stilbyte.
* Jag fick även ett present kort som berättigar till "kaffe med dopp" för en person, Kaaaa-Ching!
|
|
|
|
|
#30790 |
|
|
|
|
|
#30859 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
rackarn skrev:
Kommer aldrig glömma killen som strosade på Birger Jarlsgatan (riktning S-plan) den där surf-sommarn för några år sedan, rashguard på överkroppen och boardies nedtill (högst troligen ett par björn borg-kallingar därunder). Hans vapendragare hade pikée och stekiga kortbyxor i härliga pastellfärger. Stort!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
|
|
|
|
|
#30860 |
Stoke: 49 |
|
Man får ju ta och beakta att typ hälften av alla som bor i 08-land är nyligen ditflyttade bondläppar. Det är oftast dessa som liksom tar i lite väl när de vill bli av med lantislooken...
Men visst, jag har alltid förundrats över östermalmsbratsens val av badbyxor i innerstan. Boardshorts har man på brädan, walkshorts i stan.
/JB
|
|
|
|
|
#30865 |
|
|
|
|
|
#30892 |
|
hehe min fd chef för övrigt det där. självklart inte det minsta stekig, fast det kanske den illa utförda bratdansen redan avsöljat. "prototypen" i vita shorts gillar att posera på stureplan.se, alltid med ett glas skumpa som han håller mellan tummen och pekfingret i glasfoten. elegant!
|
|
|
|
|
#30896 |
Stoke: 9 |
perry
|
I beg to differ. Den ultimata stekaren är naturligtvis "Greven".

|
|
|
|
|
#30902 |
|
jag böjer mig vördnadsfullt för fyndet av denne karaktär, och med stor misstro till mänskligheten. Att människorasen kan frambringa en sådan individ som "Greven", (även om enbart en part i produktionen av denna individ var homo sapien), gör att jag inte ser mycket hopp öfr våra barnbarn.

|
|
|
|
|
#30918 |
Kat
|
Jesper B skrev:
Man får ju ta och beakta att typ hälften av alla som bor i 08-land är nyligen ditflyttade bondläppar. Det är oftast dessa som liksom tar i lite väl när de vill bli av med lantislooken...
Men visst, jag har alltid förundrats över östermalmsbratsens val av badbyxor i innerstan. Boardshorts har man på brädan, walkshorts i stan.
/JB
Dom flesta som har boardshorts i stan är ju faktiskt inte surfare. Jävla wannabees.
|
|
|
|
|
#30988 |
|
boardies + boxers + tribaltatuering + häftigt halsband => bigbrother-aspirant
förlåt... var bara tvungen att dela med mig av bilden jag fick upp i huvudet precis. inget ont om något.... alls. 
|
|
|
|
|
#30995 |
Stoke: -1 |
ådén
|
ärligt talat har jag märkt en markant minskning i utbudet på quik o ripcurl sedan det var dunder inne att ha det på sig.. sen att man själv inte är helt utan ska jag inte sticka under stol med
|
|
|
|
|