|
#31019 |
Kelly! 17 år, 3 månader sen |
Stoke: 30 |
|
|
|
|
|
#31022 |
Svar: Kelly! 17 år, 3 månader sen |
Stoke: 11 |
|
hes the best!
want to beat him........... hahahaha
|
|
|
|
|
#31024 |
Stoke: 1 |
|
Gubben e ju fan sjuk, 35 bast och rippar fortfarande röven av de flesta på protouren. Verkar som han surfade en 5'10" flyer, swallowtail i finalen.
|
|
|
|
|
#31025 |
Stoke: 0 |
KayP
|
Han är den värsta "vinnarskallen" denna värld har skådat....
Verkar som om han bestämt sig för att vinna så gör han det....
|
|
|
|
|
#31032 |
|
Pretty cool wave he got in the final, a big hack all the way around, bringing his fins forward and surfed his board backwards for a few seconds. Not bad for an old guy. Mick fucked up catching his last wave....too bad.
|
|
|
|
|
#31044 |
Stoke: 2 |
|
jag tror han surfar en k-small freddas, men jag kan ha fel.
|
|
|
|
|
#31045 |
Stoke: 30 |
|
5'10" x 18 1/4" x 2 1/8" flyer swallow tail
|
|
|
|
|
#31046 |
Stoke: 68 |
|
coldwatersurfer skrev:
Pretty cool wave he got in the final, a big hack all the way around, bringing his fins forward and surfed his board backwards for a few seconds. Not bad for an old guy. Mick fucked up catching his last wave....too bad.
he's not old jeesus..he's only 35...but i wish he would get old so someone else could win something one day..he's too good..like tiger woods..too good... 
|
|
|
|
|
#31081 |
Nanuq
|
RATMAN skrev:
coldwatersurfer skrev:
he's not old jeesus..he's only 35...but i wish he would get old so someone else could win something one day..he's too good..like tiger woods..too good...
You just think he's young cuz you're so old. I mean, damn, when you started surfing boards were made completely out of bolsa wood.
|
|
|
|
|
#31091 |
Stoke: 6 |
|
jag tycker 35 inte e så gammalt.. tex mats sundin är 37 år och vart NHLs bästa spelare veckan..
|
|
|
|
|
#31103 |
|
Olle VK skrev:
jag tror han surfar en k-small freddas, men jag kan ha fel.
Den brädan han surfade i round 4 var en k-small med rounded squash tail. Jag vet att jag är ett surfbrädsnörd!
b]plåtslagarn skrev:[/b]
jag tycker 35 inte e så gammalt.. tex mats sundin är 37 år och vart NHLs bästa spelare veckan..
Sudden e ju stenhård, soppar banan med de flesta!
|
|
|
|
|
#31124 |
|
Vem sitter inne på infon om vilka fenor han använde i fjärde ronden? Angående vaxet så tyckte iallafall jag att det på håll såg ut som mrs palmers ultra sticky, men inte helt säker 
|
|
|
|
|
#31131 |
|
Kelly? ...isn`t that a girls name....?
|
|
|
|
|
#31183 |
|
Det är lika troligt att han surfade en standard k-small eller en flyer II som att jag satte en sushi roll igår på Himalayas 
|
|
|
|
|
#31185 |
Stoke: -1 |
ådén
|
e det inte dags för de omtalade Australienarna att ta över snart?!
|
|
|
|
|
#31187 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#31198 |
Stoke: 49 |
|
Men vilket sunscreen kör han med på skallen. Trots 44 ung har jag inte tagit steget ut till full Kellyfrilla men den dagen det sker vill man ju veta att man kör med rätt grejor - vad hade han in finalen? /JB
|
|
|
|
|
#31220 |
Stoke: 0 |
KayP
|
Såg även ut som han hade en Dakine leash!!!!!!
Den har ju inte alls lika bra flex som dom andra.....
Han är en sann världsmästare som kan vinna med sån utrustning!
|
|
|
|
|
#31222 |
Stoke: -10 |
|
Hur är Kelly egentligen?...
Vi satt et gäng och pimplade bira och kollade surffilm (jo, i den ordningen). Kelly dök som vanligt upp i rutan med sitt välsnaggade yttre som tycks funka som någon slags jättemagnet för alla heta brudar. Att han dessutom är väldens grymmaste surfare genom tiderna tyckte vi helt plötsligt var lite för mycket. Så med avundsjukan på topp började vi analysera vem Herr Slater egentligen var som person. De negativa aspekterna då naturligtvis. Efter ett par halvmesiga förslag ansåg jag att det var dags att komma med något mycket mer hårresande, - Han måste vara pedofil! sluddrar jag ur min fuktiga strupe. Precis samtidigt i filmen intervjuades Kelly, varpå han svarade - I really like children... Det blev helt dödstyst i det suddiga rummet... Jo, naturligtvis. Det är så det är nickade vi instämmande och så övergav vi ölen för lite starkare drycker. Kvällen slutade med att vi blev utkastade från East. Om det beror på vår skeva uppfattning av Mr surfgud eller något annat låter jag vara osagt.
Hepp!
|
|
|
|
|