Facebook data

1
flygproblem
#31461 flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

E de nån som vet om det på något sätt går att komma runt de här med att british airways inte tar med brädor. Håller på o kolla resa till sommaren men om vi ska få rimligt pris blir de BA till london sen cathay därifrån.....vilket inte e så jävla bra=(
hjälp nån?

Logga in för att svara
#31462 Svar: flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det beror ju visserligen på hur stor bräda du har men... det klassiska fånggömmet kanske...?

Logga in för att svara
#31527 Svar: flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Daniell // EcoSurf
graphgraph

Tjenare Andrew,

Har ringt BA x antal gånger och varje gång får jag samma korta och otrevliga nekande svar.

Ska bli jevligt intressant och se om jag får med min bräda hela vägen hem till Sverige. Har fått ett skriftligt ok från Cathay på streckan Sydney - London. Därefter hamnar den i BA's händer för den sista flighten London - Köpenhamn, och då vet man ju aldrig vad som kan hända.

Jag tänker bojkotta dem hädanefter. Finns alltid alternativ som kanske är någon hundring dyrare eller lite omständigare, men det är fan värt det..

Logga in för att svara
#31675 Svar: flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Jag tog hem en bräda från Californien i Julas, först med American Airlines och sen Brittish Airways från London.

Brädan kom hem, dock dingad till tusen.

Logga in för att svara
#31693 Svar: flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

skulle flyga hem med BA från london senare i vår, men fick tvärnej att det absolut nte går att fixa på något sätt. var bara att boka om biljetten för 900 kr

Logga in för att svara
#31784 Svar: flygproblem 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Mago
graphgraph

Singapore airlines var inga problem sydney-singapore-köpenhamn och da hade jag ända minst 7-8kg övervikt som jag inte behövde betala för

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!