Facebook data

1
biarritz
#32099 biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

jonzi
graphgraph

tänkte åka till biarritz i sommar. Campa, prova surfing som nybörjare och njuta sommaren, verkar som man klarar sig utan bil om man skulle bo på biarritz camping, eller?

m v h
john

Logga in för att svara
#32100 Svar: biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Jo det funkar. Man kan gå till I´lbiarritz eller Marbella men resten av stränderna blir en väldigt lång promenad. Finns annars en camping i anglet. Mer en fest camping och inte lika fräsch men nära till bra surf. La fountaine eller något sånt tror jag den heter.

Lycka till.

Logga in för att svara
#32101 Svar: biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

håller inte stubb i ett camp där?

Logga in för att svara
#32105 Svar: biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Inte bara det. Vi snackade om detta för bara 10 trådar sen. Åk med Stubb. Billigare och mer relaxat kan du inte bo.

Nackdelarna är all ukulele spelande och gamla gubbar. Dvs såna som mig.

Logga in för att svara
#32111 Svar: biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

JFL skrev:
Inte bara det. Vi snackade om detta för bara 10 trådar sen. Åk med Stubb. Billigare och mer relaxat kan du inte bo.

Haha.. "spana in farsan, han ska lära dig allt han kan... va nöjd och glad för vet du vad..."

Logga in för att svara
#32145 Svar: biarritz 17 år, 2 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Jake skrev:
JFL skrev:

Haha.. "spana in farsan, han ska lära dig allt han kan... va nöjd och glad för vet du vad..."

snarare:
join the dark side of the force Luke,
sssshhhhhsssshhhh....

Logga in för att svara
#32197 Svar: biarritz 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

olle_t
graphgraph

Hej John,

campingen i Anglet är som tidigare beskrivet lite... well.. speciell, men riktigt skön. Orkar man med den riktiga festkänslan, som infinner sig ett par veckor runt början av augusti (googla: Fêtes de Bayonne), så kan man få minnen för livet.

Tyvärr går nog den samlingsplatsen för surfare, festande fransmän och backpackers i graven efter sommaren (2008). Familjen som äger campingen Fontain Laborde, säljer tillbaka tomten till kommunen och bommar igen.

Trist tycker jag, träffade min tjej där för ett par år sedan. Vi kommer med stor sannolikhet att även hänga där ett par veckor denna sista sommar.

Glöm inte att öva på pedaltoa innan du åker, men det är enligt min mening ett skönt ställe som ligger bra till om man vill surfa Anglet-stränderna och bort mot Les Cavaliers.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!