Facebook data

1
SurferParadise
#32137 SurferParadise 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Har ni fått den nya katalogen i brevlådan.!!Min surf polare Patrik Renström (Ironman här på forumet)ringde mig idag då jag stod och plasta.-Jocke vafan ta och läs ledarsidan,så jag klamppa iväg i snön till brev lådan. (Vi har snö som fan nu,snöar typ varje dag)Och börja läsa.Jag citerar,,, Näh vafan för jobbit.Men det jag vill säga är.Att det är djävla kul att en Grommit som man tog under sina vingar kan minnas en typ 20 år senare.Förmodligen så va Marcus Bohman den förste Gromm jag tog ut i vågorna.Det har blivit några till under åren. Har förövrigt två grommissar nu som jag jobbar på nu.Och jag bara älskar den glädje som en nybörjare känner då han fått din första våg.DELAD GLÄDJE =DUBBEL GLÄDJE.

Logga in för att svara
#32150 Svar: SurferParadise 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Jocke... jag tror att jag är eller har varit en av dem! Och gissa om jag är glad för det!

Jo en till sak. MAROCKOFILM ÄR KLAR. Snart blir det releaseparty. 50 minuter sjukt bra redigerad film. Har inte sett dig surfa så långa fina glittrande rides på länge.....

Jag blir helt lyrisk bara jag tänker på dina 150-200 meters rider på banana point och mysteries!! Du surfar typ mest i hela filmen. Mr Norgrena!

Logga in för att svara
#32178 Svar: SurferParadise 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nja.Vet inte Jonathan.Du va långt kommen då jag och du börja surfa ihop:) Jasså filmen är klar,börja nästan tro att det bidde en tummetott;) När blir ReleasePARTYT:woohoo: Kommer det några Bikinibrudar i högklackat dit som man kan flankera med:evil: Blir det vin,snittar och mingel med nämda Damer:whistle: Jag vill veta.Nu vart jag NYFIKEN:woohoo:

Logga in för att svara
#32418 Svar: SurferParadise 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Jocke... Det vet du Återkommer med tid och plats inom snar framtid!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!