Facebook data

1
gran canaria
#3222 gran canaria 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

henning
graphgraph

(Ännu en tråkig tråd...)

Hur e de jämförtme fuerteventura och lanzarote?

Var 100% säker att det skulle bli fuerte i januari, men nu har jag hittat en hel del svinbilliga sistaminutenresor me hotell å hela kittet. dessutom från min hemstad ( så man slipper pejja 1000spänn bara för att ta sig till sthlm.

Logga in för att svara
#3225 Svar: gran canaria 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

frakono
graphgraph

Gran Canaria kan anbefalestil den som er glad i mye turisme og høy charter stemning. Var på Gran Canaria i sommer. Surfet litt på Sørsiden og Masapalomas og Arguenegin hadde fine break med lite folk i vannet. Men som sagt, Gran C er noe for seg selv og bygd for turister. Drar man for en andre opplevelser enn bare å surfe ville jeg styrt unna!

Logga in för att svara
#3231 Svar: gran canaria 18 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

dom där 1000 kronorna sparar du in på resturang o pub besök på Fuerte... dra runt den 9de Jan så skall jag visa dig runt...
Annars så har Gran canaria väldigt fina bryt på sin nord och ostkust..

Logga in för att svara
#3237 Svar: gran canaria 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Min erfarenhet av GC är den att antingen är surfet bra på massor av ställen eller dåligt på massor av ställen. Å miljön runt bryten är kukiga. Åk till Lanza eller Fuerte är mitt tips. Hämnar du där ändå så kolla in El Frontón, inte direkt surfbar men det är galet att se bodyboardarna ösa på.

k43.pbase.com/o4/79/622079/1/55351705.GranCanariaElFrontonreduzidas62.jpg

Logga in för att svara
#3264 Svar: gran canaria 18 år, 6 månader sen  

Binge

Jag har haft mycket bra surf på GC. Bästa stället att bo på är i Las Palmas. Längst bort på Las Canteras som är deras strandpromenad vid audetoriet fungerar det nästan jämt. Det finns fullt med bra vågor längs norra kusten men tyvärr blir de lätt sönderblåsta.

Logga in för att svara
#3329 Svar: gran canaria 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Åsa
graphgraph

Ett par månaders vindsurf på GC -99 lärde mig att de norra spotsen var förbjudna för turister. Vi vågade knappt gå ur bilen på vissa spots för alla galna spanjorer. Men det var ju ett par år sedan...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!