Facebook data

1
Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar!
#32327 Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Jag pluggar uppe i Göteborg sen september och visst jag fick tio dar i Verbier med nice snowboardåkning, men surfat har jag inte gjort sen i augusti!!!

Nu har jag vatt hemma i Skåne lite i påsk och träffat de gamla goda vännerna med samma intressen och då blir jag förbannad av att jag inte umgås med den typen av människor även uppe i Göteborg, istället blir det bara pluggkompisar, trevliga absolut, men nåt saknas!!!

Nu går det mot lite varmare tider, inte haft råd med vintervåtdräkt, så snart ska man väl i vattnet igen, men bara att träffa lite likasinnade människor skulle vara kul!!!

/Alex

Logga in för att svara
#32329 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Inte ofta man hör UPPE i Göteborg Kul!

Titta gärna förbi i huvagnen nån gång på en kaffe eller chillum!

Logga in för att svara
#32375 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Säger samma sak!! försöker hitta lite surf-buddys från GBG på linjen men alla är så instängda.. surfa nån dag eller??

GÖÖÖÖÖTEBBOOOORGGG I MITT HJÄRTAAAAAAAAAAA ! ! !

Simon

Logga in för att svara
#32409 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Lyssna ikke på dessa smörsångare;) Följ ditt hjärta åh du hamnar i U ,,,,Förr eller senare:side:

Logga in för att svara
#32410 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ulan Bator alltså.

Logga in för att svara
#32412 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Sverre,,Inte U-B som i Ulan bator. -Är det bra surf där Sverre???Heheheheheh. Nä ,jag menar U som i LOFOTEN.

Logga in för att svara
#32530 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

I Lofoten simmar fiskarna upp och ner!!

Logga in för att svara
#32531 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Obie skrev:
I Lofoten simmar fiskarna upp och ner!!

Varför och har de gjort det länge??

Logga in för att svara
#32590 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

alltså enda anledningen till det för att slippa se bleka norge rumps!! vet inte hur länge dock, kolla på " target="_blank" rel="nofollow">www.fiskar-simmar-upp-o-ner.se..

Logga in för att svara
#32591 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

länken funkade inte, HEJ!

Logga in för att svara
#32593 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkom 17 år, 1 månad sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Tror det blir en stor surffest inom en inte allt för avlägsen framtid, men ska vara borta hela maj, så det får nog bli 26:e april eller så..

Ska kolla runt lite innan man spikar något datum.

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#32680 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Sverre, länken va ett skämt!!! true... fest är alltid nice, hoppas bara inte 26 april gör london då!!! big up Göran......

Logga in för att svara
#32685 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ha ha ha

Jag kan iallafall simma upp och ner..

så här

Logga in för att svara
#32892 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

sverre skrev:
Ha ha ha

Jag kan iallafall simma upp och ner..

så här

Shit brorsan du är helt crazyyyyyyyyy!!!

Logga in för att svara
#33176 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkom 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

kajsa
graphgraph

heta napp du fick, hihi.

Logga in för att svara
#33201 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkom 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

kajsa skrev:
heta napp du fick, hihi.

Tack ! !

Logga in för att svara
#33311 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

PetterGBG
graphgraph

Har bott i Göteborg sen januari. Pluggar också här nere men har inga polare som surfar. Har rätt kass koll på bryt i närheten men ifall det är ngn som har lust att styra upp något så är jag absolut på, har inte surfat sen december. Man skulle ju kunna träffas upp och ta en bärs eller nåt och snacka lite surf och få upp peppen.

Logga in för att svara
#33483 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

PetterGBG skrev:
Har bott i Göteborg sen januari. Pluggar också här nere men har inga polare som surfar. Har rätt kass koll på bryt i närheten men ifall det är ngn som har lust att styra upp något så är jag absolut på, har inte surfat sen december. Man skulle ju kunna träffas upp och ta en bärs eller nåt och snacka lite surf och få upp peppen.

nu har jag dig på tråden iaf, ska se till att fixa lite mer folk... se ya

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!