Facebook data

1
Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar!
#32327 Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Jag pluggar uppe i Göteborg sen september och visst jag fick tio dar i Verbier med nice snowboardåkning, men surfat har jag inte gjort sen i augusti!!!

Nu har jag vatt hemma i Skåne lite i påsk och träffat de gamla goda vännerna med samma intressen och då blir jag förbannad av att jag inte umgås med den typen av människor även uppe i Göteborg, istället blir det bara pluggkompisar, trevliga absolut, men nåt saknas!!!

Nu går det mot lite varmare tider, inte haft råd med vintervåtdräkt, så snart ska man väl i vattnet igen, men bara att träffa lite likasinnade människor skulle vara kul!!!

/Alex

Logga in för att svara
#32329 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Inte ofta man hör UPPE i Göteborg Kul!

Titta gärna förbi i huvagnen nån gång på en kaffe eller chillum!

Logga in för att svara
#32375 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Säger samma sak!! försöker hitta lite surf-buddys från GBG på linjen men alla är så instängda.. surfa nån dag eller??

GÖÖÖÖÖTEBBOOOORGGG I MITT HJÄRTAAAAAAAAAAA ! ! !

Simon

Logga in för att svara
#32409 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Lyssna ikke på dessa smörsångare;) Följ ditt hjärta åh du hamnar i U ,,,,Förr eller senare:side:

Logga in för att svara
#32410 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ulan Bator alltså.

Logga in för att svara
#32412 Svar: Fått nog av att bara umgås med pluggkompisar! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Sverre,,Inte U-B som i Ulan bator. -Är det bra surf där Sverre???Heheheheheh. Nä ,jag menar U som i LOFOTEN.

Logga in för att svara