|
#32336 |
Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen |
Stoke: 6 |
|
Torö bjöd på påsksurf! Stort, Stökigt och Strömt! Ingen crowd. Lite halt på stenarna. Halt var det på vägen också. Jag fick sanda HELA backen upp för att komma upp med bilen. Nåväl, om någon kom dit efter tre så lämnade jag efter mig en snöängel i snön på parkeringen.
|
|
|
|
|
#32341 |
Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
Jarl
|
Klicka Mannen. Det är inte så förvånande att höra om dina väg problem. Hur härlig Chevan än må vara så är det inte någon vinter bil av rang. Synd att jag missade lite böljor, har en ny sticka att testa så jag är sugen mer än vanligt. Jarl
|
|
|
|
|
#32343 |
|
Tänkte på dig på vägen ut! He he he... Det gick inte fort till Torö idag. DODGEN gjorde det den skulle med lite hjälp! Vad har du införskaffat?
Jarl skrev:
Klicka Mannen. Det är inte så förvånande att höra om dina väg problem. Hur härlig Chevan än må vara så är det inte någon vinter bil av rang. Synd att jag missade lite böljor, har en ny sticka att testa så jag är sugen mer än vanligt. Jarl
|
|
|
|
|
#32344 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Kul att du fick surf, mannen!
Det var lite bökigt med bakhjulsdriften igår hemma på parkeringen. Oplogad 30-40 cm snö. Passade på att testa Vita Damens köregenskaper i sånt före och... haha, jag körde fast till slut så en granne fick komma ut och skjuta på bussen. Skulle behövt ngr Schlooks därbak på hjulaxeln! 
|
|
|
|
|
#32347 |
magge
|
jo, vi såg spåren. kom vid fem. Storstort och strömt men ändå förvånansvärt cleana face. Största torö hittills i år skulle jag vilja säga.
|
|
|
|
|
#32350 |
|
Såg snöängeln, riktigt fin!
|
|
|
|
|
#32353 |
Stoke: -234 |
|
Upp med bilder på snöängeln! Någon!?

|
|
|
|
|
#32371 |
|
På Sverres begäran:
ÄNGELEN

|
|
|
|
|
#32379 |
|
Esta skrev:
Kul att du fick surf, mannen!
Det var lite bökigt med bakhjulsdriften igår hemma på parkeringen. Oplogad 30-40 cm snö. Passade på att testa Vita Damens köregenskaper i sånt före och... haha, jag körde fast till slut så en granne fick komma ut och skjuta på bussen. Skulle behövt ngr Schlooks därbak på hjulaxeln!
Ha ha... vilken granne? Kanske hon kommer vilja ha mer än skjuts i gengäld... Får se om VD:n klarar sig till Lasse imorgon...
|
|
|
|
|
#32381 |
|
schlook skrev:
På Sverres begäran:
ÄNGELEN
Ser läckert ut! Man missade verkligen något! jaja grattis iallafall att du fick smaka. 
|
|
|
|
|
#32394 |
Stoke: 29 |
Esta
|
schlook skrev:
Ha ha... vilken granne? Kanske hon kommer vilja ha mer än skjuts i gengäld... Får se om VD:n klarar sig till Lasse imorgon...
Det var en han, haha... VDn kommer klara sig. Den startar själv bara jag säger "SURF". Autopiloten e synkad med GPSen och 24 av dom 35 bryten i bukten är inmatade. blablabla 
|
|
|
|
|
#32395 |
|
Esta skrev:
schlook skrev:
Det var en han, haha... VDn kommer klara sig. Den startar själv bara jag säger "SURF". Autopiloten e synkad med GPSen och 24 av dom 35 bryten i bukten är inmatade. blablabla
Fint! Då ses vi hos Lasse imorgon! Hoppas det blir några expresståg!!!
|
|
|
|
|
#32414 |
Stoke: 143 |
|
Det har snöat i Stockholms området och Fjollerna LÄGGER SIG PÅ RYGG OCH VIFTAR MED BENEN.Hahahahahahahahahah:)  Fan va kul asså.  Jamen då är det sant då allt som står i Aftonbladet ockh Expressen:whistle: :whistle:Om Stureplan åh allt det där Hehehehe:evil:  Hahaha.
|
|
|
|
|
#32421 |
|
|
|
|
|
#32426 |
Stoke: 143 |
|
Villaolja,,Hmm.Om en smilys är 100lit då blir det,,,G,krass,Wepp,,krass,,hundra,,,tusentals,,skrap,annu,mera skrap på tråden.Jag min stackare kör faktist Bensin mercedes nu för tiden.(Man kan inte köra på villa olja när det är minus grader Dumfkoff)
|
|
|
|
|
#32427 |
|
Ha ha... menar du att du begravt den du körde på villaoljan? Det är ju en klassiker! Hörde den storyn när jag var på Lanzarote första gången med några av taigans guldgossar för så där en 10 år sen!!!
|
|
|
|
|
#32466 |
Stoke: -1 |
ådén
|
|
|
|
|
#32469 |
|
ådén skrev:
pics på surfet eller?
Faaaaaan! Vad otacksam du är Ådén!
Vad skulle du göra åt en pic då? Inte pick alltså men pic = bild?
Skulle du lämna en sån här kommentar typ : Nice eller grattis eller wow eller å fan eller coolt eller balt eller Gais ja va faaaaan vet jag?
Men då kan du gå in på tråden " en bild " där kan du ansluta dig i mängden till 10 andra som har kommenterat typ nice, snyggt, härligt, bra, grattis, Gais etc!

|
|
|
|
|
#32578 |
Stoke: -1 |
ådén
|
ok, förlåt mig allihop...... men jag fick en massa aningar då ni skrev epic, största dan hittils och vad finner man till sin milda förvåning, en förtjusande snöängel..
|
|
|
|
|
#32582 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|