Facebook data

1
Torö stänkte till!
#32336 Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Torö bjöd på påsksurf! Stort, Stökigt och Strömt! Ingen crowd. Lite halt på stenarna. Halt var det på vägen också. Jag fick sanda HELA backen upp för att komma upp med bilen. Nåväl, om någon kom dit efter tre så lämnade jag efter mig en snöängel i snön på parkeringen.

Logga in för att svara
#32341 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jarl
graphgraph

Klicka Mannen. Det är inte så förvånande att höra om dina väg problem. Hur härlig Chevan än må vara så är det inte någon vinter bil av rang. Synd att jag missade lite böljor, har en ny sticka att testa så jag är sugen mer än vanligt. Jarl

Logga in för att svara
#32343 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Tänkte på dig på vägen ut! He he he... Det gick inte fort till Torö idag. DODGEN gjorde det den skulle med lite hjälp! Vad har du införskaffat?

Jarl skrev:
Klicka Mannen. Det är inte så förvånande att höra om dina väg problem. Hur härlig Chevan än må vara så är det inte någon vinter bil av rang. Synd att jag missade lite böljor, har en ny sticka att testa så jag är sugen mer än vanligt. Jarl

Logga in för att svara
#32344 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kul att du fick surf, mannen!
Det var lite bökigt med bakhjulsdriften igår hemma på parkeringen. Oplogad 30-40 cm snö. Passade på att testa Vita Damens köregenskaper i sånt före och... haha, jag körde fast till slut så en granne fick komma ut och skjuta på bussen. Skulle behövt ngr Schlooks därbak på hjulaxeln!

Logga in för att svara
#32347 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

magge
graphgraph

jo, vi såg spåren. kom vid fem. Storstort och strömt men ändå förvånansvärt cleana face. Största torö hittills i år skulle jag vilja säga.

Logga in för att svara
#32350 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

jorgenl
graphgraph

Såg snöängeln, riktigt fin!

Logga in för att svara
#32353 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Upp med bilder på snöängeln! Någon!?

Logga in för att svara
#32371 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

På Sverres begäran:

ÄNGELEN

Logga in för att svara
#32379 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
Kul att du fick surf, mannen!
Det var lite bökigt med bakhjulsdriften igår hemma på parkeringen. Oplogad 30-40 cm snö. Passade på att testa Vita Damens köregenskaper i sånt före och... haha, jag körde fast till slut så en granne fick komma ut och skjuta på bussen. Skulle behövt ngr Schlooks därbak på hjulaxeln!

Ha ha... vilken granne? Kanske hon kommer vilja ha mer än skjuts i gengäld... Får se om VD:n klarar sig till Lasse imorgon...

Logga in för att svara
#32381 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

schlook skrev:
På Sverres begäran:

ÄNGELEN

Ser läckert ut! Man missade verkligen något! jaja grattis iallafall att du fick smaka.

Logga in för att svara
#32394 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

schlook skrev:
Ha ha... vilken granne? Kanske hon kommer vilja ha mer än skjuts i gengäld... Får se om VD:n klarar sig till Lasse imorgon...
Det var en han, haha... VDn kommer klara sig. Den startar själv bara jag säger "SURF". Autopiloten e synkad med GPSen och 24 av dom 35 bryten i bukten är inmatade. blablabla

Logga in för att svara
#32395 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
schlook skrev:
Det var en han, haha... VDn kommer klara sig. Den startar själv bara jag säger "SURF". Autopiloten e synkad med GPSen och 24 av dom 35 bryten i bukten är inmatade. blablabla

Fint! Då ses vi hos Lasse imorgon! Hoppas det blir några expresståg!!!

Logga in för att svara
#32414 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det har snöat i Stockholms området och Fjollerna LÄGGER SIG PÅ RYGG OCH VIFTAR MED BENEN.Hahahahahahahahahah:) Fan va kul asså. Jamen då är det sant då allt som står i Aftonbladet ockh Expressen:whistle: :whistle:Om Stureplan åh allt det där Hehehehe:evil: Hahaha.

Logga in för att svara
#32421 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

jocke skrev:
Det har snöat i Stockholms området och Fjollerna LÄGGER SIG PÅ RYGG OCH VIFTAR MED BENEN.Hahahahahahahahahah:) Fan va kul asså. Jamen då är det sant då allt som står i Aftonbladet ockh Expressen:whistle: :whistle:Om Stureplan åh allt det där Hehehehe:evil: Hahaha.

Puh, det är skönt Jocke att du använder så många smileys. Så man vet när du skojar. Eller när du är allvarlig. Hur många smileys kan det bli i historian om din bil på villaolja? Jag tror på mellan 38 och 47 stycken. Heja heja!!!

Logga in för att svara
#32426 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Villaolja,,Hmm.Om en smilys är 100lit då blir det,,,G,krass,Wepp,,krass,,hundra,,,tusentals,,skrap,annu,mera skrap på tråden.Jag min stackare kör faktist Bensin mercedes nu för tiden.(Man kan inte köra på villa olja när det är minus grader Dumfkoff)

Logga in för att svara
#32427 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Ha ha... menar du att du begravt den du körde på villaoljan? Det är ju en klassiker! Hörde den storyn när jag var på Lanzarote första gången med några av taigans guldgossar för så där en 10 år sen!!!

Logga in för att svara
#32466 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

pics på surfet eller?

Logga in för att svara
#32469 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
pics på surfet eller?

Faaaaaan! Vad otacksam du är Ådén!

Vad skulle du göra åt en pic då? Inte pick alltså men pic = bild?

Skulle du lämna en sån här kommentar typ : Nice eller grattis eller wow eller å fan eller coolt eller balt eller Gais ja va faaaaan vet jag?

Men då kan du gå in på tråden " en bild " där kan du ansluta dig i mängden till 10 andra som har kommenterat typ nice, snyggt, härligt, bra, grattis, Gais etc!

Logga in för att svara
#32578 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ok, förlåt mig allihop...... men jag fick en massa aningar då ni skrev epic, största dan hittils och vad finner man till sin milda förvåning, en förtjusande snöängel..

Logga in för att svara
#32582 Svar: Torö stänkte till! 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

ådén skrev:
ok, förlåt mig allihop...... men jag fick en massa aningar då ni skrev epic, största dan hittils och vad finner man till sin milda förvåning, en förtjusande snöängel.. ha ha ha ha!! POS = Poodles of Sverre!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!