Facebook data

1
Mr A in U
#32429 Mr A in U 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jepp.Mister A i Unstad ,är den Kulturperonlighet som blev beskriven på nåt Norskt forum för några år sen som .Mr A .Han är alltså den gubbe som jobba på campingen innan Tommy och hans svärfar Tore tog över.Han ringde mig ikväll:) Vilket gör mig så stållt att jag kan spricka.Vi babbla i 30min.Jag sa åt honom att lägga av,det börja koka i örat. Men har man aldrig ägt en mobiltelefon så,,, Det gamla vanliga:silly: Han såg att det va nå surfare som gick med bräder nu under påsken.. Jag sa-Det va Kompisar till mig.Från Umeå. -Men joákim ,joákim varför komme dom inte in til meg. -Jamen Mr A du måste göra som du gjorde förr i tiden ,då du haffa Ironman.På början 90 talet.-Spring rakt ut i gatan och stoppa dom,,, Jag försökte förklara att om man kom till U från Umeå för första gången så vet man vem Mr A är. Okej:) Okej alla vet men, Ap,, Jag har i alla fall lovat att jag ska introdosera Mr A i InternetWärden nästa ggr jag dr till U

Logga in för att svara
#32439 Svar: Mr A in U 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Vi svävar du i ovisshet Jocke. Hur är med dig egentligen?

Logga in för att svara
#32464 Svar: Mr A in U 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

mr A verkar vara en spännande filur att bekanta sig med närmare kanske över en kaka till kaffet, också så det blir TREVLIGT!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!