Facebook data

1
tjurar i hagen
#32481 tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Nån som råkat ut för aggresiva tjurar i nån hage på väg till surfet nångång?

En gång när jag gick emellan dem kunde jag höra dem idissla, men de gjorde mig inget ont. DOCK kan jag tänka mig att andra kan ha något att berätta i detta avseende eller?

Logga in för att svara
#32483 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag läste först tjuvar i hagen och hoppades på en rolig historia. Men att bli jagad av tjurar i en hage låter bara roligt för de som ser på. Men om Sverre tillåter kanske även historier om tjuvar i hagor kan tillåtas i denna tråd? Sverre?

Logga in för att svara
#32488 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja det kan tillåtas men då får det hålla hög klass! Tjur historierna måste inte hålla högsta klass dock, det går bra med en liten rackarhistoria bara..

Logga in för att svara
#32495 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Det har nog fötts massa nya kor nu i påsk! Såg massor med nötkreatur som satt och ruvade på sina ägg nu i påsk. Förmodligen har det redan kläckts fram en hel del nya individer nu!

Logga in för att svara
#32520 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Blev jagad av ett gang pa vag till surfet i Hallshuk en gang. Fick kasta bradan over garsgarn och sen mig sjalv.

Logga in för att svara
#32551 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag har blivit jagad av kor nära ett ställe man inte får nämna nära Varberg... Inte lika macho som att bli jagad av tjurar, om man inte gillar Tidelag vill säga... Uärsch!

Logga in för att svara
#32553 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Nä det är sant. Tidelag med tjurar är fan mer macho än med kor...

Logga in för att svara
#32554 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

alex el gordo skrev:
Jag har blivit jagad av kor nära ett ställe man inte får nämna nära Varberg... Inte lika macho som att bli jagad av tjurar, om man inte gillar Tidelag vill säga... Uärsch!

Vadå inte nämna? Nu tycker jag att du är lite väl restriktiv när det gäller outning av spots. Jag lovar att ingen skäller på dig om du nämner Apelviken, den är väl ingen secret. Men korna där är inget att leka med, speciellt de kajtande korna.

Logga in för att svara
#32690 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Nej, det är inga kor Willy som kajtar!

Det är tuggummi som tuggas av dem! Inte gräs som idisslas! (Tror det som är inne nu är Jenka.)

De är människor som du och jag..

Logga in för att svara
#32816 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Du Willy. Om du blir jagad av kor när du ska ner till Apelviken så kan jag meddela att dutar helt fel väg... öhh!

Nej, det här stället ligger liksom mer söderut. Man åker ut på en lång väg, ställer bilen och går igenom en hage full med illasinnade kor som vill nafsa dig i våtdräkten och råma så där hemskt. Men som sagt surfet är kanon, säger de som vågat sig igenom djävuls-korna... (det var väl en beskrivning som ni locals inte behöver bli sura på)

Logga in för att svara
#32821 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:
Nej, det är inga kor Willy som kajtar!

Det är tuggummi som tuggas av dem! Inte gräs som idisslas! (Tror det som är inne nu är Jenka.)

De är människor som du och jag..

Människor? Men de ser ju så konstiga ut.

Logga in för att svara
#32822 Svar: tjurar i hagen 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

alex el gordo skrev:
Du Willy. Om du blir jagad av kor när du ska ner till Apelviken så kan jag meddela att dutar helt fel väg... öhh!

Nej, det här stället ligger liksom mer söderut. Man åker ut på en lång väg, ställer bilen och går igenom en hage full med illasinnade kor som vill nafsa dig i våtdräkten och råma så där hemskt. Men som sagt surfet är kanon, säger de som vågat sig igenom djävuls-korna... (det var väl en beskrivning som ni locals inte behöver bli sura på)

Oooooo... nu tror jag att du börjar säga lite för mycket....!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!