Facebook data

1
Trip till Lofoten?
#32831 Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Nån sugen på att åka minibuss upp till Lofoten och hyra stuga nån gång mellan 24 april och 4 maj?
Jag har bussen.

Logga in för att svara
#32833 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Obs - inget aprilskämt.
Flera har hoppat av resan pga jobb mm men jag kan och vill komma iväg ändå!
Till Stavanger eller Stadtlandet funkar oxå.

Logga in för att svara
#32834 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

shorteyyy
graphgraph

jag är på!

men jag är i oslo och mina brädor i gävle :/ .. har ingen våtdräkt heller, men jag kan försöka fixa det här om det går nånstans..

Logga in för att svara
#32835 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag är på!

Logga in för att svara
#32838 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Innan ni beslutar er att följe med kolla på denna filmsnutt från före gången Esta samlade lite folk till en surftrip - Nerd Crew var med och hjälpte till så gott vi kunde .......

Logga in för att svara
#32840 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
Jag är på!

Jo en sak till föresten, jag ska inte med.... HA HA HA

April april din surftrips-arrangör
jag kan lura dig till Helsingör

Logga in för att svara
#32846 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Iofs... kanske borde dra ner till Skåne i stället...
Synd att du inte vill med Sverre, för jag hade hoppats på både dig o Gazz (o hörselskydd till mig) En sån resa skulle aldrig glömmas bort!

Gazz, "hjälpte o hjälpte"... hmm, du såg ju själv hur det gick. Kunde klarat mig utan den hjälpen. Du e fortfarande skyldig mig en halv bil...

Logga in för att svara
#32848 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

shorteyyy skrev:
jag är på!

men jag är i oslo och mina brädor i gävle :/ .. har ingen våtdräkt heller, men jag kan försöka fixa det här om det går nånstans..

Tja shorteyyy.
Beror på om färden går via Oslo... Då kan jag ta med brädorna, no probs.
Våtdräkt... storlek?

Logga in för att svara
#32850 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jag skulle ville verkligen följa med esta... men tyvärr är jag på en annan hemlig resa någon annanstans i världen den 1:a maj..

Logga in för att svara
#32859 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

om jag inte är helt missinformerad, så är hela Bore camping bokad av Quiksilver runt 1:a maj, så vill man ha mycket folk i vattnet (mer än vanligt då) och svårt att hitta boende, så är det rätt helg att åka till Stavanger.

Rätt sugen, men jobbet sätter nog käppar i hjulet, fast på rätt prognos blir det nog allt Norge över valborg ändå!

Logga in för att svara
#32865 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
om jag inte är helt missinformerad, så är hela Bore camping bokad av Quiksilver runt 1:a maj, så vill man ha mycket folk i vattnet (mer än vanligt då) och svårt att hitta boende, så är det rätt helg att åka till Stavanger.

Rätt sugen, men jobbet sätter nog käppar i hjulet, fast på rätt prognos blir det nog allt Norge över valborg ändå!

Ha ha Daniel!

april april ???

Logga in för att svara
#32868 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Näe Sverre Daniell inte lura dig Aprillo.Runt den 20maj så år dom i Lofoten.Jonathan från Skellefteå (Skidåkarn på detta forum) har vunnit en tävling att få surfa med dom då.Finns en tråd om det nån annan stans på forumet.

Logga in för att svara
#32880 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jocke blandar du inte ihop det med Rip Curl The Search som kommer till Lofoten runt 20:e maj? Nej inget April-skämt, kanske maj maj måne....

Logga in för att svara
#32885 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Just det, jag glömmer alltid bort den där Valborg då alla ska göra en massa saker dom senare ändå inte kommer ihåg...
Annars får det väl bli fönstershopping i Elstockholmo, djup meditation i bukten eller ge körlektioner i Ö-hammar...

Logga in för att svara
#32886 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Ragge
graphgraph

Jag är gärna på, sjukt sugen! du kan väl skicka ett mail till mig, rasmusre@kth.se så kan vi prata lite info... blir det att ta med skidor också om det skulle vara platt?

Logga in för att svara
#32889 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Ragge skrev:
Jag är gärna på, sjukt sugen! du kan väl skicka ett mail till mig, rasmusre@kth.se så kan vi prata lite info... blir det att ta med skidor också om det skulle vara platt?
Jag mailar dig senare under dagen. Ska iväg på jobb nu.
Skidor... jag håller mig till bräda o vågor men skulle det vara tokplatt, måste väl dom som vill få sig en adrenalinkick ändå.
4-6 pers behövs. 1-3 platser kvar...

Logga in för att svara
#32897 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jamenvisst Daniel.Nu Dabba jag mig. Man borde kunna skilja på Quiksilver och Rip curl:pinch: Jamen,då lura du Sverre Aprillo:silly:

Logga in för att svara
#32907 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Hur som helst är det skönt att det däringa lurendrejeriet är över nu... pust
Man visste ju inte vad som man kunde lita på o inte, stränder skulle städas o det skulle köras surfresor till Nörge, Någon Doktor röv hade byggt nån jävla våg och Biltema skulle sanda Torö ... o allt vad det var

o själv blev jag alldeles vilsen då jag undrade om jag skulle agera annorlunda en vanligt o så där.

Logga in för att svara
#32915 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

shorteyyy
graphgraph

Tja shorteyyy.
Beror på om färden går via Oslo... Då kan jag ta med brädorna, no probs.
Våtdräkt... storlek?[/quote]

grejt, jag kan ju alltid möta upp någonstans, sjukt sugen iaf. jag är sisodär 1,77lång o 75kg tjock så en medium typ.

måste tänka igenom vartfan jag lade fenorna,, leashen + dylikt , brädan är ju rätt lätt o hitta för morsan iaf:cheer:

Logga in för att svara
#33146 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Esta skrev:
Iofs... kanske borde dra ner till Skåne i stället...
Synd att du inte vill med Sverre, för jag hade hoppats på både dig o Gazz (o hörselskydd till mig) En sån resa skulle aldrig glömmas bort!

Gazz, "hjälpte o hjälpte"... hmm, du såg ju själv hur det gick. Kunde klarat mig utan den hjälpen. Du e fortfarande skyldig mig en halv bil...
Djävligt FET tripp asså, Ja dra till Lofoten med Gazzer, Sverre och Esta. När jag hoppar på bussen i Skellet så är det "bara" 96mil kvar.Om Esta är kvar då (Tvångströjja,Syket) Men,,,, Jag tror att det behövs mera extra utrustning änn hörselskydd. Jag vill nog allt ha med mig en Elpistol:evil: Heheheheh:evil: När Illbattingarna där bak blir lite för stojiga så,,,Bzzzz,,,och Bzzzz så sover dom små turtor duvorna kind mot kind en liten stund:) Så kan jag och Esta sitta och chilla där fram ett tag,,, Tills dom vaknar igen,,,Då blir det Bzzzz och Bzzzz igen;) Hehheeheh

Logga in för att svara
#33148 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Betyder det att du och elpistolen vill med?...

Logga in för att svara
#33155 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Vad är det för våtdräkt som gäller där uppe?

Logga in för att svara
#33156 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

VI är ett gäng soulsurfers från salusand som funderar på att dra upp valgborgshelgen. När vi var uppe i påsk var de ca 4-5 grader i vattnet så vi körde alla i springsuit , de var ju ändå fem grader varmare än här.

Logga in för att svara
#33278 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

På B. Svarar jag att jag inte har nån,men det vore roligt att äga en.Bzzz Bzzz Och när det gäller Lofoten så ska jag lägga 2st eu-licenser den 24/4 Och veckan därefter så ska jag gå Heta arbeten kurs samt förmodligen till Söderhamn och lägga Panelsv licens. Så jag vete fan när jag ska komma iväg.Jag är dessutom bjuden till Veteranskoter tävling i Kittelfjell till Valborg. Gratis boende för tävlande.Samt sk "Bartömmning" Vafan de nu är.Jag ska faan inte bära ut några bord och stolar i allafall:S

Logga in för att svara
#33702 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Trippen avblåst. För få genuint intresserade.

Det var bättre förr...

Logga in för att svara
#33709 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Synd hade varit trevligt att träffa lite sörlänningar där uppe.

Logga in för att svara
#33710 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Ja, synd!
Glömde tacka de som hört av sig: Tack för visat intresse!
Resebranschen e tydligen inte mitt område så jag släpper nu alla planerade o oplanerade framtida trips.

Logga in för att svara
#33711 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jag var intresserad esta det var bara att jag hade precis ordnat en annan resa nåra dagar innan..men kanske lite framåt som typ runt tidig höst kan vara lämplig??!!..peace man..da ratB)

Logga in för att svara
#33721 Svar: Trip till Lofoten? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Tycker att vi i BOS borde använda våra blodspengar till att köpa en folka o spraya BOS på sidorna och dra på en surfari o KICKA ASS!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!