Facebook data

1
Surf förening i Götet??
#32893 Surf förening i Götet?? 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Har jag missat nåt eller finns det nåt liknande i sveriges framsida?? vore grymt att träffa några likasinnade.. Kärlek över vågorna

Logga in för att svara
#32894 Svar: Surf förening i Götet?? 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Håller på att bildas en i Varberg....

Logga in för att svara
#32908 Svar: Surf förening i Götet?? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej!
Jag som skriver heter Sverre och är en man med gott humör och full av positiv energi!
Jag gillar att ha många bollar i luften och är bla Gudfader för den världsomspännande föreningen BOS. Eftersom jag är en föreningsmänniska och älskar att engagera mig i diverse föreningar skulle jag gärna vilja bidra med min kunskap och erfarenhet till en eventuell surfförening i Götet! Jag har massor med sprudlande ideér som jag vill få i rullning! Jag älskar att träffas på möten och utbyta tankar med likasinnade.
Några förslag jag har är att vi kan: Trycka upp egna klistermärken, ha en kaffekassa, odla egen cannabis för ekologisk klädframställning, ha ett surfband som spelar surfmusik, anordna träningsläger i Danmark, anlägga bränder runt om i stan för att få VÅR SAK uppmärksammad, mm, mm,

Logga in för att svara
#32931 Svar: Surf förening i Götet?? 17 år, 1 månad sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Ni behöver en. Göran "Die Mauer" Werner från Höganäs kommun ska bli chef för gatukontoret i Kungsbacka.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!