Facebook data

1
Abstinens
#33312 Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Sitter just nu och tittar ut på regnet som faller ner och drömmer mig bort till varmare breddgrader med mer vågsäkra förhållanden. Så någon som har några bra trix för att för tillfället kunna bota sin surfabstinens, måste tillägga att jag bor på ett ställe där det erbjuds surf ett par gånger per år bara. Har redan provat att gå ut o hoppa i vattenpölar eller försökt få rum med min surfbräda i badkaret men utan några större resultat. Sen är ju nästa problem att jag precis börjat på ett nytt jobb så varken ekonomin eller ledigheten räcker till något längre äventyr.
Just nu är det patiance som hjälper mest

Logga in för att svara
#33317 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

När det blir som allra värst brukar jag ta fram våtdräkten och sova med den som snuttefilt. Det kan du prova.

Logga in för att svara
#33318 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Tappa upp ett kallt bad och lägg dig där ut i med våtdräkt på!

Kleta in surfvax i badkaret!!! Lukt av surf plus halkskydd! Använd tropical vax om du badar varmt utan våtdräkt och cool water om du kör kallt med drocka!

Logga in för att svara
#33323 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:
Tappa upp ett kallt bad och lägg dig där ut i med våtdräkt på!

Kleta in surfvax i badkaret!!! Lukt av surf plus halkskydd! Använd tropical vax om du badar varmt utan våtdräkt och cool water om du kör kallt med drocka!

hahahha fan vilken fantasi du har sverre!

Logga in för att svara
#33335 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

Nick
graphgraph

Då det inte har varit surf på länge, brukar jag ta brädan fina kvällar å paddla ut långt som fan och bara ligga å slappa, perfekt att hålla igång paddelmusklerna också,,
Men det ser nog lite muppigt ut då en surfare ligger å plaskar i plattvatten hehe
men soft ere;)

Logga in för att svara
#33463 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

haha den har jag också kört! måste se helt sjukt ut, som om man ligger där och väntar på att en våg plötsligt ska dyka upp.. soft som fan dock, särskilt i solnedgången.. på sommaren.. ÅH så härligt!

Logga in för att svara
#33495 Svar: Abstinens 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

var faktiskt ute o paddlade lite igår kväll, måste sett ganska komiskt ut som sagt vad då de största setten kanske var uppemot 20cm höga o bröt istort sett uppe på land men paddlandet var härligt

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!