Facebook data

1
australien-hösten 2007
#3341 australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

tja alla surfare

jag undrar hur många surfare är det som bor vid guld kusten, så man skulle känna någon när man kommer ner.

Logga in för att svara
#3359 Svar: australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

typ 1000 00000000 australensare. Ak inte dit om du ska till oz. finns battre stallen med mycket mindre folk

Logga in för att svara
#3364 Svar: australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

rufus
graphgraph

Jag bor där, håller med om att det finns en drös med bättre ställen i oz om man vill surfa tomma lineups. Men klagade inte imorse när man fick 3 fots glassiga vågor i boardshorts. Crowden är alltid på samma ställen och vet man vart man ska dra i olika förhållanden så kan man oftast få bra surf utan för mycket folk.

Logga in för att svara
#3372 Svar: australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

Skippa Ostkusten helt å dra till WA surfa mellan sträckan Yallingup och Margret River...

Vardagar är det max du å fem andra i vattnet (men räkna även med att vara lika ensam på land)

kolla bilden nedan, inte en fejja i vattnet, det finns en anledning till att TAJ ligger trea på acp....

smiths beach 2005

Logga in för att svara
#3383 Svar: australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

lattemanen asså. hur står det till. du drog väll någonstans direkt efter nordresan va?

jag snaken å nå fler kommer dra troligvis oz rundan runt aug-sep tiden så du kan ju hooka med oss ett tag. får se var vi kommer hänga.

hade

Logga in för att svara
#3389 Svar: australien-hösten 2007 18 år, 6 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

nice porra, jag ska gå i skolan i palm beach i 3år:lol:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!