Facebook data

1
Någon som är i Sydafrika och vill mötas upp?
#33729 Någon som är i Sydafrika och vill mötas upp? 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

RoligSnubbe
graphgraph

Hepp

Jag är i Pretoria fram till slutet på Juli och gör mitt exjobb. Tyvärr bjuder inte Pretoria på så bra vågor, så jag undrar om det är någon annan som kanske är närmare kusten för tillfället eller har några tips på vart man ska åka. Jag tänkte i alla fall dra till Jay-Bay och Durban-området någon gång innan jag åker hem.

Är det någon som kanske vill mötas upp och hyra/låna en bil och dra ned till kusten för en svensk surfsession?

Logga in för att svara
#33748 Svar: Någon som är i Sydafrika och vill mötas 17 år, 1 månad sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ar dar i borjan av juni.

Logga in för att svara
#33762 Svar: Någon som är i Sydafrika och vill mötas upp? 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

RoligSnubbe skrev:
Hepp

Jag är i Pretoria fram till slutet på Juli och gör mitt exjobb. Tyvärr bjuder inte Pretoria på så bra vågor, så jag undrar om det är någon annan som kanske är närmare kusten för tillfället eller har några tips på vart man ska åka. Jag tänkte i alla fall dra till Jay-Bay och Durban-området någon gång innan jag åker hem.

Är det någon som kanske vill mötas upp och hyra/låna en bil och dra ned till kusten för en svensk surfsession?

Är du en sån rolig snubbe som ditt namn ger sken av då?

Man vill ju inte riskera att haka ihop också blir det skittråkigt....

Logga in för att svara
#34785 Svar: Någon som är i Sydafrika och vill mötas upp? 17 år sen Stoke: 0

Isa
graphgraph

Tjo!
Jag kommer garaterat att befinna mig i J-bay i början av juni och kanske även i slutet av juli, en svensk surfsession vore nice! Fram till dess är det Kapstaden och winter swell som gäller så om det är någon som håller till i dessa trakter, hör gärna av er!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!