Facebook data

1
Rädda Mölle Paddle Out 27 april
#33771 Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Hej alla glada surfare!

Med anledning av att Höganäs Kommun än en gång försöker göra allt för att slippa föra en dialog med oss så tänker Bjäre Locals slänga iväg ett riktigt media kit till press och tv, samt publicera informationsblad som förhoppningsvis kan spridas runt om i landet. Men vi behöver er hjälp:

Nästa helg (26-27 april) vill vi ha SÅ MÅÅÅÅÅNGA SURFARE SOM MÖJLIGT till Mölle för en gemensam paddle out. Ska försöka locka dit media men anledningen är egentligen att vi ska få en ordentlig bild som ska ingå i media kittet och infobladen!

Så snälla, söndag kl 15:00 i Mölle! Hjälp till att rädda Mölle!

Logga in för att svara
#33777 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 april 17 år sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

jag medhaver systemkamera om nån har någon tjej eller nåt som hänger me å softar, annars får jag agera fotograf

eftersom jag och gson kommer hålla på med bilderna så är det bra om vi har dom i första hand, kan lägga upp dom sen på vår ftp till allmänt förfogande så fort jag kan

Logga in för att svara
#33909 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 apri 17 år sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

ses i mölle på söndag! tar med så många jag kan, så många våtdräkterna räcker till

Logga in för att svara
#33923 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 april 17 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Det blir på södnag den 27 april! Alltså, så mååååånga som bara möjligt: bege er till Mölle, söndag 27 april kl 15:00! Slink ner i dräkten, ta brädan under armen och kom till Mölle!! Piiiiis out!

Logga in för att svara
#33927 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 april 17 år sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

anyone planning on driving down from gbg? Samåkning? i need a ride

Logga in för att svara
#33950 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Shit vad synd att det är på söndag..jag hade planerat att komma ner och kolla hur det se ut på fredag 2 maj..

Logga in för att svara
#34000 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Jag tänkte åka ner. Fader vi kan ju åka tillsammans. Min mobil försvann dock på Bali så jag har inte ditt nr längre. skicka mig ett sms

Logga in för att svara
#34013 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hade tänkt komma men jag måste frilägga husvagnen nu på söndag! Fan!
Det börjar bli varmt i jorden så jag måste ha upp skiten, släkten kommer sen blir det romerfest!

Logga in för att svara
#34080 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 3

Z T
graphgraph

Vi zez i Mölle:)

Logga in för att svara
#34121 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Har nu skickat ut en media release till Aftonbladet, Kvällsposten, Metro, HD, Lokaltidningen, TV4 Öresund, Sydnytt, Punkt SE mfl.

Så nu är det upp till oss om vi vill rädda mölle! Nu är det upp till oss att samla ihop så många personer som möjligt!! Hjälp till att rädda mölle!

Söndag 27 april! Paddle out kl 15:00! Vi möts på Krukmakeriet ca 12:30 och käkar lunch ihop tycker jag!

Logga in för att svara
#34125 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 27 april 17 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Samåkning till Rädda Mölle paddle out??

Jag åker från ängelholm med full bil men om ni är fler som behöver skjuts sätter vi in en bil till! Ring! 070 35 900 31!

Nån mer som har plats?? Ge er till känna!

Logga in för att svara
#34176 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 april 17 år sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

freddan skrev:
jag medhaver systemkamera om nån har någon tjej eller nåt som hänger me å softar...

Nu har ju jag då ingen...ööhhh..."tjej" ...men är osäker på om jag kommer paddla ut. Kan troligtvis fota.

Logga in för att svara
#34177 Svar: Rädda Mölle Paddle Out 26 eller 27 april 17 år sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Annika skrev:
freddan skrev:
jag medhaver systemkamera om nån har någon tjej eller nåt som hänger me å softar...

Nu har ju jag då ingen...ööhhh..."tjej" ...men är osäker på om jag kommer paddla ut. Kan troligtvis fota.

aja kan du låna min kamera dårå, fårse hur nykter man e imorrn, ska på konfirmation på morgonen med

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!