Facebook data

1
JUMP CAMP! Air Control!
#34127 JUMP CAMP! Air Control! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

Nästa steg för alla riders, kiteboarders, surfers, snowboarders, skaters, bladers, skidåkare och andra människor inom x-sports! Förmågan att behålla kollen upp och ner, landa en twist eller en flip. Farligt, men fett när man klarar av det!

Vi kommer att arrangera ett JUMP CAMP under sommaren för att träna riders i nästa steg, att kunna göra en vettig volt på en snowboard, att inte backa för ett Big Air hopp, att sätta en skruv, helt enkelt att få fram fler bra trickers att ha som föredömen.

Mer information finns på våran hemsida, www.d-troop.com

Vi har skumgrop, tumblinggolv, trampolin och allt som finns i en gymnastikhall för att vi ska kunna lära ut volterna så säkert som möjligt, för att man ska kunna sattsa för fullt i sina volter och för att vi ska ha så kul som möjligt!

Lär dig volta i sommar, få upp känslan för att vara upponer, få AIR Control!!!

Peace!

www.d-troop.com

Logga in för att svara
#34134 Svar: JUMP CAMP! Air Control! 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Nä, det har snurrats tillräckligt länge nu...

Logga in för att svara
#34154 Svar: JUMP CAMP! Air Control! 17 år, 1 månad sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

hade de inte varit för man varit stel som en djupfryst giraff så hade de nog varit kul

Logga in för att svara
#34166 Svar: JUMP CAMP! Air Control! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

killing
graphgraph

riktigt fett ! Grymt initiativ , jag kommer helt klart . Det e aldrig fel att se allt upp och ner!
Big up mvh Killing:cheer:

Logga in för att svara
#34172 Svar: JUMP CAMP! Air Control! 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

det är i höganäs btw, om jag inte skrev det, guldkommunen vi räddar vårt kära mölle i! går säkert att fixa surf tills den veckan också ska se va ja kan göra

bilden tagen från en trampolin som är nedsänkt i gropen och har sån skumgrop som man ser lite av runtomkring sig, golvet till vänster har inbyggt studs i det, och den mörkblåa till höger har grymt bra studs inbyggt, allt för att ha kul ;D

och mölle spottet är ca 10 min bort

www.d-troop.com

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!