Facebook data

1
Så kan du rädda Mölle
#34239 Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Har haft lite kontakt m en tjej som jobbar för C i regeringskansliet. Hon tipsade lite halvt på skämt om att vi borde gå med i centerpartiet alt moderaterna. Jag tycker det är genialiskt. Framför allt ni som bor i Höganäs kommun borde göra detta direkt. Man måste ju ta hänsyn till vår åsikt på ett helt annat sätt om det kommer inifrån partiet. Självklart är det viktigt att vi fortsätter vara sakliga, ha en hövlig ton osv så att vi inte kan bli avfärdade som rättshaverister

Logga in för att svara
#34243 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 0

Lars S
graphgraph

Ärligt talat vet jag inte vad som vore värst; möllevågens försvinnande eller att joina the dark side aka högern. Mölle är förvisso en högervåg men ngn måtta får det vara

Vad säger högervågsants?

Logga in för att svara
#34257 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: -3

latte
graphgraph

HÖGERN. är ingen "Dark" side....
Du läser aftonbladet allt för ofta.

Logga in för att svara
#34258 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

ändamålet helgar medlen

Logga in för att svara
#34263 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

liten tuva välter ofta stort lass

Logga in för att svara
#34302 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 0

Pontus
graphgraph

intressant med en insider., jag är dock inte rätt person för det, (jag bor altså i kommunen)
jag röstar på mats, möllebon ^^

Logga in för att svara
#34329 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Pontus- Ju fler som går med och driver på desto bättre!

Gå med i antingen C, M, KD eller FP - de regerar ju i en lokal alliansvariant. www.hoganas.se/standard.asp?id=26

M är störst men Ulf Molin i C verkar vara en de mest drivande i frågan.

Sen kan du skriva nåt i stil med
"Hej NN,
Jag är medlem i X och är bekymrad och orolig över utvecklingen av hamnprojektet i Mölle. Det verkar som om kommunen har haft lite för bråttom i sin iver att driva igenom projektet.

Jag tycker att kommunen borde sätta sig ner med Länsstyrelsen och övriga intressegrupper (Hamnföreningen, Byalaget, Skånes Vågsurfare mfl). Det verkar som om surfarna har försökt föra en konstruktiv dialog men blivit mer eller mindre ignorerade av kommunen. Jag hoppas kommunen i fortsättningen väljer att ta hänsyn till samtliga intressegrupper i den här frågan. Visst behöver hamnen byggas om men det borde gå att hitta en lösning som alla parter blir nöjda med.

Vänliga hälsningar
___ "

Det kan vara bra att spara alla mail du skickar.

Logga in för att svara
#34330 Svar: Så kan du rädda Mölle 17 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Pontus- Ju fler som går med och driver på desto bättre!

Gå med i antingen C, M, KD eller FP - de regerar ju i en lokal alliansvariant. www.hoganas.se/standard.asp?id=26

M är störst men Ulf Molin i C verkar vara en de mest drivande i frågan.

Sen kan du skriva nåt i stil med
"Hej NN,
Jag är medlem i X och är bekymrad och orolig över utvecklingen av hamnprojektet i Mölle. Det verkar som om kommunen har haft lite för bråttom i sin iver att driva igenom projektet.

Jag tycker att kommunen borde sätta sig ner med Länsstyrelsen och övriga intressegrupper (Hamnföreningen, Byalaget, Skånes Vågsurfare mfl). Det verkar som om surfarna har försökt föra en konstruktiv dialog men blivit mer eller mindre ignorerade av kommunen. Jag hoppas kommunen i fortsättningen väljer att ta hänsyn till samtliga intressegrupper i den här frågan. Visst behöver hamnen byggas om men det borde gå att hitta en lösning som alla parter blir nöjda med.

Vänliga hälsningar
___ "

Det kan vara bra att spara alla mail du skickar.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!