|
#34284 |
Nordic Surfer mag 17 år sen |
Stoke: 2 |
dana
|
KÖP DEN!!!!!!!!!!!!!
Länge sen jag orka med att läsa varje artikel och inte bara kolla bilderna i en surfblaska. Men denna är grym och fångar verkligen svenska surfviben och den sköna stoken som bara finns här hemma... och vilka jävla bilder, galet bra kvalitet både på foto och vågorna.
skitkul verkligen, känner mig fan 5 är yngre efter att ha läst den och kan inte vänta på nästa surftrip...
Cred till Mat och övriga inblandade!
Peace, dana
|
|
|
|
|
#34285 |
Svar: Nordic Surfer mag 17 år sen |
Stoke: 0 |
Eric
|
Helt klart värd att köpa trots att hälften av artiklarna handlar om folk som tycker det bästa som finns är att skråa på snowboard. Hoppa över dessa sidor, läs om surfet och njut!
Bra jobb Mat & Co!
|
|
|
|
|
#34287 |
Stoke: 12 |
Per
|
Håller med! Supertidning. Mycket snyggt. Hoppa för guds skull inte över Kitesidorna. Kitear inte själv men artiklarna är mycket läsvära. Snygga bilder också.
|
|
|
|
|
#34295 |
Stoke: -234 |
|
Per skrev:
Håller med! Supertidning. Mycket snyggt. Hoppa för guds skull inte över Kitesidorna. Kitear inte själv men artiklarna är mycket läsvära. Snygga bilder också.
DU! kan va läsvärd... 
|
|
|
|
|
#34296 |
Stoke: 6 |
Nicko
|
Grym tidning!! prisvärd och jäkligt snygg. Härlig framsida Emil!!
|
|
|
|
|
#34301 |
Stoke: 12 |
Per
|
sverre skrev:
Per skrev:
DU! kan va läsvärd...
DU! också... 
|
|
|
|
|
#34310 |
Svar: Nordic Surfer mag 16 år, 12 månader sen |
Stoke: 49 |
|
Skitsnyggt! Blir en utmaning att hålla denna klass även i kommande nummer. Själv blir jag grymme surfkåt av detta.
Sen tycker jag att det är skitkul med lite friare definition för surf. Så länge det är i vatten med vågor så tycker jag det är mer än ok att blanda surf, kite, vågsegling mm. Ett stekhett kneeboard reportage vore coolt. Vad hände med denna en gång så poppiga surfvarianten? Så länge det är stoket för intim interaktion med vågor är det intressant för mig i vart fall. Tycker inte om en massa gränsdragningar som mer handlar om människors behov av identitet än om stoket, manan, havet.
Ser fram mot nästa nummer!
Jesper B
|
|
|
|
|
#34318 |
Stoke: 26 |
Mat
|
Fan! Vad glad jag blir!!! Tack allihopa för alla inlägg, sms, mail, tel... Tack ska ni ha!!!!!!
Passa på att kolla dom fina pix av Bill watts som finns nu på www.nordicsurfersmag.se! Bra jobbat alla i Mölle!!! Synd att jag kunde inte vara där den här gången!
/Mat
|
|
|
|
|
#34319 |
Stoke: -10 |
|
Vet inte om jag håller med Jesper... Tycker det skulle vara skönt att ha en tidning som dedikerar sig till surfing. Kiting mm finns det ju redan så mycket om.
Förövrigt har jag inte fått min tidning? Skrev in mig samma dag som erbjudandet kom? Extremt sugen på att läsa den.
|
|
|
|
|
#34322 |
Stoke: 15 |
|
Läste den från pärm till pärm igår, grymt surfsugen man blev! Bra jobbat Mat & Co!
Alex, du blandar inte ihop den med den andra surf-tidningen som heter "surfing" ?
|
|
|
|
|
#34323 |
Stoke: 17 |
|
Jesper B skrev:
Sen tycker jag att det är skitkul med lite friare definition för surf. Så länge det är i vatten med vågor så tycker jag det är mer än ok att blanda surf, kite, vågsegling mm. Ett stekhett kneeboard reportage vore coolt. Vad hände med denna en gång så poppiga surfvarianten?
Jag håller med om att det är kul med variation. Trots att jag bor i ett land där det i princip alltid går att surfa tycker jag fortfarande om att ta fram kiten eller vindsurfbrädan ibland. Testade faktiskt även att kneeboarda när jag var på North Shore för ett par år sedan. Riktigt kul, även om jag för det mesta surfade brädan stående.
Ser fram emot att få ner ett nummer av tidningen till Portugal!
/Jonas

|
|
|
|
|
#34325 |
|
Daniel skrev:
Läste den från pärm till pärm igår, grymt surfsugen man blev! Bra jobbat Mat & Co!
Alex, du blandar inte ihop den med den andra surf-tidningen som heter "surfing" ?
... Jo antaglige. Men va bra, nu har jag två 
|
|
|
|
|
#34327 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Jag vill oxå läsa den. Kan inte annat än vara bra med Mat vid spakarna! 
|
|
|
|
|
#34354 |
Stoke: 14 |
|
Väldigt bra Mat! får bara hålla med många andra, läste den också från pärm till pärm. Grattis till en jäkligt bra tidning:)
Ha de bra
Peter
|
|
|
|
|
#34357 |
Stoke: 10 |
|
Så fort man fick öppnat kuvertet så kände man direkt att det var schysst kvalitet på själva tidningen, då fick man helt plötsligt ännu högre förväntningar, men dem införlivads helt klart!
Gott jobbat Matt!
I kväll bär det av mot Stadlandet, kanske inte den bästa vågprognosen, men 18 grader och sol är ju inte fel. Sen är det ett litet swell på väg till söndag, så förhoppningsvis får man lite schyssta vågor precis innan man drar hem...
//Göran
-----------------------------------------
www.backdoor.se
www.nordicsurftravel.com
|
|
|
|
|
#34369 |
Stoke: 4 |
Hasse
|
alex el gordo skrev:
Vet inte om jag håller med Jesper... Tycker det skulle vara skönt att ha en tidning som dedikerar sig till surfing. Kiting mm finns det ju redan så mycket om.
Förövrigt har jag inte fått min tidning? Skrev in mig samma dag som erbjudandet kom? Extremt sugen på att läsa den.
Var hittar du en tidning om kite annars 
|
|
|
|
|
#34375 |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#34383 |
Mat
|
Jocke_ Nordic Surfers Mag #1 säljs inte på pressbyrån utan du kan prenumerera eller köpa i en av dessa butiker: www.alohaphoto.nu/NSM/dealers.html
OBS. I Sverige alla butiker i listan har fått tidningarna förutom Linköping, Stenungsund, Västerås och Ängelholm. (kommer snart)
Fler återförsäljare i nya städer är också på G.
/Mat
|
|
|
|
|
#34384 |
Stoke: 1 |
nirre
|
Tjena Mat! Skulle vara grymt kul att få sälja tidningen på nordsurf.com! Hör gärna av dig så styr vi upp det!
|
|
|
|
|
#34385 |
Stoke: 11 |
|
Hmmm?! Har fortfarande inte fått min. Signade upp så fort det kom upp på surfsverige... Var kan den månne vara? Har brevbäraren norpat den?!
|
|
|
|
|
#34386 |
|
Nu har jag fått min! kanontidning, jättesnygg, Keep it up!
Kanske lite väl mycket kiting för min smak, men antar att det är fler än jag som kommer läsa tidningen 
|
|
|
|
|
#34387 |
Mat
|
Annika! Jag hittar inte dig i listan!? kan du maila ditt namn / efternamn till mat[at]nordicsurfersmag.se så att jag kan kolla en gång till...
|
|
|
|
|
#34388 |
Mat
|
Nirre_ Check your mail

|
|
|
|
|
#34390 |
Stoke: 7 |
GZaa
|
skickar ni utomsocknes ocksa..typ Costa Rica..Snalla....?? E:kiss:
|
|
|
|
|
#34391 |
Stoke: 0 |
Kat
|
aah den är sjukt bra!  har nog läst den 5 gånger redan.. bra gjort, lägtar til nästa!! 
|
|
|
|
|
#34431 |
|
Kat skrev:
aah den är sjukt bra! har nog läst den 5 gånger redan.. bra gjort, lägtar til nästa!!
5 ggr! ?
blev den bättre eller sämre..?
|
|
|
|
|
#34439 |
Stoke: 143 |
|
Mat skrev:
Jocke_ Nordic Surfers Mag #1 säljs inte på pressbyrån utan du kan prenumerera eller köpa i en av dessa butiker: www.alohaphoto.nu/NSM/dealers.html
OBS. I Sverige alla butiker i listan har fått tidningarna förutom Linköping, Stenungsund, Västerås och Ängelholm. (kommer snart)
Fler återförsäljare i nya städer är också på G.
/Mat Nu har jag beställt en prenumeration:)  Hoppas bara Renspannen hinner byta från skidor till hjul nu till veckan:silly:  Så kanske jag får den till midsommar:side: 
|
|
|
|
|
#34452 |
Mat
|
GZaa skrev:
skickar ni utomsocknes ocksa..typ Costa Rica..Snalla....?? E:kiss:
Hur länge är du kvar i CR?
|
|
|
|
|
#34580 |
Svar: Nordic Surfer mag 16 år, 11 månader sen |
Mat
|
Varberg - Stokholm ?? Nån som ska åka nu i veckan ? behöver lite hjälp för att leverera en kartong med lite mags till Nirre på Nord ? Ring eller maila till mig! Tack!!!!!!
|
|
|
|
|
#34583 |
|
Mat skrev:
Varberg - Stokholm ?? Nån som ska åka nu i veckan ? behöver lite hjälp för att leverera en kartong med lite mags till Nirre på Nord ? Ring eller maila till mig! Tack!!!!!!
VARNING !!! Ta ALDRIG något paket för någon annan !!!!!!!!!!!!!

|
|
|
|
|
#34602 |
Stoke: -1 |
ådén
|
|
|
|
|
#34606 |
|
|
|
|
|
#34608 |
nirre
|
Du e ute på väldigt tunn is Ådén 
|
|
|
|
|
#34621 |
ådén
|
mohahaha! nä, inget jag känner till än så länge men bara gud vet vad som försigår på nord igentligen...
|
|
|
|
|
#34623 |
|
|
|
|
|
#34637 |
ådén
|
jag får inte! sanningen e den att ingen från surfsverige sett mig för att jag är fastkedjad i deras källare!
jag tvingas brodera tröjjor!
|
|
|
|
|
#34645 |
nirre
|
Sanningen är den att Ådén tältat utanför NORDs HQ i tre veckor nu i hopp om att få jobb. Vi har försökt säga till honnom att vi har en strikt policy mot barnarbete!
|
|
|
|
|
#34646 |
|
nirre skrev:
Sanningen är den att Ådén tältat utanför NORDs HQ i tre veckor nu i hopp om att få jobb. Vi har försökt säga till honnom att vi har en strikt policy mot barnarbete!

|
|
|
|
|
#34655 |
ådén
|
OK då! jag erkänner allt! nu ska jag sluta smutskast ditt företag Nirre, samt slota spamm tråden med offtopic...(jag tar en annan) 
|
|
|
|
|
#35047 |
Stoke: 30 |
|
Wow! Just got mine, good read. Cheers to all those who contributed to that magazine, that came in well over expectations (not that they were low either)
|
|
|
|
|
#36054 |
nirre
|
|
|